Terug naar overzicht
Hoi, Zo te lezen aan je bericht is het misschien handiger om inderdaad de foto's voor de trouw te laten nemen. Zo heb je daarna rustig de tijd om iedereen te begroeten. Ik zou het allesinds zo doen :-)Succes ermee!!Groetjes, Sarahwww.30mei2009.bruiloftsite.nl
Hallo,Mijn broertje heeft dit ook gedaan toen ze trouwde ook doordat er familie uit het buitenland kwam en de mis later was.Je doet daar toch gewoon zelf mee wat je wil dan moet je niet zo hard stressen en gezellig met de Familie mee.groetjes Sylvia
Hey!Wij gaan een vrij druk programma hebben en hebben ook de nodige 'pauzes' ingepland om ook zelf iets van onze trouwdag te hebben...In overleg met onze fotograaf gaan we de fotoreportage een dag of twee later plannen.Zo kunnen we in alle rust genieten en ook nog eens onze trouwkleding aantrekken.Veel succes ermee!Groetjes,Elswww.elsenphilip.bruiloftsite.nl
Hey,wij trouwen ook nogal laat op de dag 15u30,de fotoshoot wordt daardoor ervoor gedaan,rond de middag.Reden bij ons is ons dochtertje.Het is dus zeker te doen om de foto's voor de trouw te nemen,en anders gelijk els zegt,een paar dagen later,dan kan je wel je kleed nog een keer aandoen,ook leuk.Grtz sarah (18/07/08)
Foto's nemen op een andere dag (erna) lijkt misschien een goed idee, maar denk eraan dat je trouwkleed wel eens erg vuil kan zijn op het einde van de trouwdag. Bij mij was mijn kleed redelijk snel vuil en maakte mij daar zorgen over. Als ik wist dat ik een paar dagen later nog eens een fotoshoot zou moeten doen, dan zou ik me heel de dag niet op mijn gemak voelen denk ik.
Hey,Wij trouwen om 14.00 uur. En wij doen de foto's gewoon naar het gemeentehuis. Wij hebben daar ongeveer een uurtje voor uitgetrokken. Ik ben zelf Nederlandse en mijn familie komt ook(duh). Maar bij mijn zus(die gewoon in NL trouwde) deed zij dit ook na de plechtigheid. Dit is echt geen probleem hoor. Ligt er maar net aan wat je precies wilt. Ik wil gewoon in de buurt blijven (vandaar dat het maar een uurtje is) mensen wachten wel. Dit is ook allemaal vrij normaal in NL dus doe maar wat jullie het best lijkt en waar jullie je het beste bij voelen.Groetjes!!Kimberley12/09/2008
ik ben fotografe en als ik van jullie zou zijn, zou ik de foto's ervoor gaan nemen dan. Geloof me, dat word veel gedaan !!Haastige fotos zijn vaak wa minder.Voor verdere vragen of zotunderspook@telenet.be
Wij trouwen om 15u voor de wet en om 15.30u voor de kerk. Onze foto's worden pas na de kerkelijke viering genomen. Ik wou dit absoluut niet voor de kerk doen omdat m'n vriendin vorig jaar met een kei smerig kleed in de kerk zat. Zij vond dit zo'n zonde en hamerde er dus ook op om m'n foto's pas nadien te doen. En wij hebben geluisterd :-) Nee, 't was voor ons ook veel praktischer om het nadien te doen...