Nu Online
Momenteel zijn er 175 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

walking dinner

8-6-2008 13:48:37
hallo,
ivp van een receptie geven wij voor al de genodigen een "walking dinner"van 19.30u.tot 22.30u,hoe zetten wij dit best op onze uitnodiging??

patricia
3-10-2008
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 380

Tim

Meld misbruik8-6-2008 13:59:22

een tip: probeer het poëtisch te omschrijven:
"wij trouwen maar éénmaal,
en daarom garanderen we jullie iets origineel,
niet zomaar een receptie met saai onthaal,
maar een walking dinner met sfeervol tafereel"

Zelf in te vullen naar eigen wens, maar dit zijn het soort uitnodigingen dat mensen bijblijven ...

En mocht je nog op zoek zijn naar een leuke en sfeervolle (professionele) muzikale omlijsting, aarzel dan niet om me te contacteren.
Van pianist in uw huwelijksviering tot 3stemmig achtergrond orkestje tot een swingende coverband.

Succes !

Annelies
http://www.pixum.nl/members/andalouseke/
andalouseke@yahoo.com

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...