Nu Online
Momenteel zijn er 153 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

6 juni is voorbij...het was een prachtdag!!!

  8-6-2008 10:15:21
hey lieve medebruidjes en anderen die meelezen!!!
6 juni is voorbij...
het was een prachtdag, we genieten er nog steeds van na!
even een kort verslagje van deze eindeloos mooie dag:

s'ochtends ben ik vrij rustig opgestaan, dit had ik me voorgenomen te doen na al jullie goede raad en steun!!!
rustig één en ander klaargemaakt en klaar gezet om alles vlotjes te laten verlopen...
het ongelooflijkste eerste wonder van de dag was dat het helemaal niet regende zoals voorspeld werd ,integendeel...de zon scheen!!! toen borrelde ik even van de emoties!! ik ben naar buiten gegaan en huppelde even door straat van geluk!! (gelukkig wonen we in een rustige straat)
om 10U00 moest ik bij de kapper zijn en raar maar waar...hij had meer stress dan ik!!! alles verliep daar zoals gepland...wat wil zeggen dat mn kapsel prachtig was!!! maar het werd al snel later...
ik snel naar huis gereden..k'was zo emotioneel dat ik continu aan't claxoneren was...kwam gewoon door die onverwachte zonneschijn!!!
thuis aangekomen waren mn ouders en getuige al gearriveerd...dus...ik snel naar boven..deurtje op slot en rustig mezelf verder gekleed enz...
om 13U30 kwam onze koets aan (christof wist van niets, heb alles alleen in elkaar gestoken als verrassing)
de rit naar het gemeentehuis was heerlijk...!daar aangekomen kwamen de eerste tranen...ongelooflijk veel vrienden stonden er te kijken en applaudiseerde toen...pfff heel emotioneel moment hoor...
er stonden kindjes met boeketjes ...twas gewoon prachtig...
toen we terug naar buiten keerde (ik als mevrouw... :-)) stond er een grote erehaag en ze gooiden rijst en confetti...mensen hingen boven uit de ramen te kijken en ons succes toe te wensen...t'was echt een sprookje...
hup terug in de koets en naar onze feestzaal waar de plechtigheid doorging...
deze wer geleid door DE GOEDE HERDER namelijk door Johan.. een echte aanrader..echt waar..hij maakte er een onvergetelijke viering van...kortom...prachtig!!! er waren heel erg moeilijke momenten door woorden die door familieleden werden uitgesproken tijdens de viering en Johan wist er heel goed mee om te gaan en ving alles netjes op...ongelooflijk mooi...
we hadden gekozen om duifjes te lossen...zoals ik al dacht verliep dit minder goed...kheb mijn duif haast platgeknepen, en ver vloog ze niet...had een beetje lucht tekort vrees ik (hahaha)
18U30 kwamen al de avondgasten toe...kippevel hoor!!! iedereen feestelijk gekleed!!! zaaaaaaaaalig...
20U00 werden we naar de tafels geleid onder leiding van zigeunertrio...iedere tafel had zn componist.
we hadden voor koud, warm en soepbuffet gekozen ,alles smaakte heerlijk ...iedereen genoot ervan
om 22U30 weer een kippevel moment...het dessertbuffet!!! bangelijk mooi!!! ze kwamen met drie karren binnen gereden...allemaal glitters...kolkende ijsemmers..kortom applaus tot en met!!!
toen kwam de openingsdans er aan!!!
we kozen voor "all i need" van within temptation...lichten werden gedoofd (ik had voor special effects gezorgd)zaaaaaaaalig alweer!!! alweer volop applaus!!!
mensen geniet er van want het is echt de moeite...geloof me...
toen barste het feest los!!! dansvloer stond onmiddelijk vol... t'was een prachtdag... om 07U00 waren we uiteindelijk thuis...niemand wou naar huis gaan...tot de laatste moment werd er gedanst...twas gewoon AF...ik wens iedereen zo een prachtige dag toe...echt waar...
onze huwelijksnachts verliep zoals verwacht...moe en uitgeput...we keken beiden naar onze ring...keken elkaar nog een keertje heel erg voldaan aan...en vielen in slaap...hopelijk blijf ik zo gelukkig zoals ik me nu voel...
bij deze wil ik eerst en vooral alle mensen bedanken die deze dag mee tot een sprookje toverden
onder wie: DE GOEDE HERDER
FEESTZAAL DEN EYCK + HUIS DJ
KOETSIERS

KORTOM IEDEREEN DIE PRACHTWERK LEVERDE
en in het bijzonder...
JULLIE ALLEMAAL MEDEBRUIDJES!!!!
VOOR DE GOEDE RAAD EN DE ENORME STEUN DIE IK AAN JULLIE HEB GEHAD ...(emotioneel momentje alweer...snif...)
DOE DAT ALLEMAAL GOED!!!!
GENIET VAN ELK MOOI MOMENT!!!
DIKKE KUS!!!!
06-06-2008 ;-)

betsy
6-6-2008
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1092


sylvia
9-5-2009
 Meld misbruik8-6-2008 10:51:29

Hallo betsy,
eerst en vooral proficiat he mevrouw... je verslag klinkt fantastisch ik heb zelf een traan moeten wegvegen, sinds ik met onze voorbereidingen bezig ben, ben ik superemotioneel ... wel grappig.ik ben blij dat het mooi weer was en je zo rustig bent gebleven.Normaal gezien trouwen wij ook met de goede herder heb al een keer met hen gebeld moet het alleen nog definitief bevestigen.
ohh vin het nu al super spannend en het duurt nog 11maand.
groetjes sylvia



betsy
6-6-2008
 Meld misbruik8-6-2008 11:08:47

@ sylvia,

hey bedankt!!!
wat de goede herder betreft...ga ervoor!!!
en geniet van elk moment!!!
dikke kus



sarah
18-7-2008
 Meld misbruik8-6-2008 11:10:48

Hey betsy,eerst en vooral een dikke proficiat!!!!!!

Je verslag is gewoon prachtig,na 2 zinnen had ik kippenvel,na de 5 de zin,begonnen mijn ogen te blinen,met alle gevolgen vandien!!!!

Ben blij dat jullie zo mooi weer hadden,hier regende het!!

Oja,hoe is het ondertussen met de duif? Hopelijk is ze al wat bekomen!!

Grtz sarah (nog 40 dagen!)



betsy
6-6-2008
 Meld misbruik8-6-2008 12:22:49

@ sarah,

thanks...geniet van je aftelperiode en stress mag er wel wat bij zijn hoor...de duifjes??? die zaten nog een hele tijd op het dak...die van mij iets lager dan die van christof...had misschien wel zn reden... ;-)
dikke kus!!!



Johan

 Meld misbruik8-6-2008 12:57:45

Dag betsy,
als goede herder mocht ik voorgaan in je viering: ik heb er echt van genoten, het was sterk en intens en vele aanwezigen waren nauw betrokken.
Nog vele gelukkige jaren samen!!!
Johan



patricia
26-7-2008
 Meld misbruik8-6-2008 21:45:54

Dag Betsy,
Wij trouwen op 26/07/08 en ik heb nog geen stress! maar als ik zo een prachtig verhaal lees, dat alles zo prima verlopen is ook met de 'goede herder Johan :-)'dan ben ik er nog meer van overtuigd dat het ook bij ons prima zal verlopen.Want wij hebben ook voor de goede herder gekozen voor onze viering!En het doet ons deugd te weten dat jullie viering ook als 'prachtig' ervaren werd! Eigenlijk is dit toch wel het hoogtepunt van de dag, voor ons althans.
Wij wensen je nog véél geluk als Mevr. ....en veel gelukkige jaren samen !
Groetjes,
Patricia



Kim
28-3-2009
 Meld misbruik8-6-2008 22:34:25

Hoi Betsy

Heel leuk om zo een uitgebreid en pakkend verslag te lezen!
Wij trouwen ook in Den Eyck en hebben ook voor de huis DJ gekozen. Heel geruststellend om te horen dat het weer piccobello in orde was.
Wij trouwen 28/3/2009.
Groetjes
Kim


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...