Nu Online
Momenteel zijn er 45 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

lied bedanking ouders

  7-6-2008 12:58:53
Hoi,

16 mei 2009 trouwen wij en wij zijn op zoek naar een origineel liedje voor onze ouders te bedanken, iets waar ze tranen met tuiten zouden wenen terwijl je hen bedankt en hen iets afgeeft :)
allé ideeen zijn welkom!

Peggy
16-5-2009
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 1265


julien

 Meld misbruik7-6-2008 14:14:10




joke
12-7-2008
 Meld misbruik7-6-2008 15:29:56

Hallo Peggy,

Wij hebben zelf een tekstje geschreven op het liedje van de nobelprijs van clouseau. tranen gegarandeerd! :)
mss kan je zoiets doen? iets zelf maken?

Grts, Joke



Tania
3-5-2008
 Meld misbruik7-6-2008 15:36:26

Wij hadden Celine Dion, "Because you loved me". We hebben wel geen huilerige familie (toch niet voor vrolijke gelegenheden ;)), maar ondanks dat er geen traantjes gevloeid zijn, wel een heel mooi moment!

Groetjes,

Tania
35 dagen getrouwd



Katleen
6-9-2008
 Meld misbruik7-6-2008 16:07:42

You 'll be in my heart van Phil Collins eventueel?

Katleen

PS: niet ingaan op de mail van Julien!!! Kijk maar eens wat een negatieve kritiek die op 't forum krijgt. Die probeert overal en iedereen zijn mening op te dringen. Ik weet niet wie of wat hij is maar hij is naar 't schijnt ook al eens van naam veranderd hier op 't forum. Die denkt dat wij dat niet doorhebben?!



julien

 Meld misbruik7-6-2008 16:47:05




joke
12-7-2008
 Meld misbruik7-6-2008 17:32:04

Even reageren op de mail van Katleen; ik vind het enorm spijtig dat iedereen precies altijd commentaar heeft op andere mensen hun mening. Of die je nu aanstaat of niet, het is toch gewoon tof dat iedereen elkaar probeert te helpen? kweet niet waarom iedereen elkaar steeds zo afbreekt maar ik vind het nogal bekrompen...sorry, moest ik nu toch ook ff kwijt...

En Katleen, das nu ni persoonlijk op u bedoeld, hé, gewoon ff in het algemeen gezegd...



julien

 Meld misbruik7-6-2008 18:20:25




Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik8-6-2008 1:17:25

@ joke: de laatste week was het weer erg hoor. Ik heb ook niks tegen mensen en hun meningen, maar de manier waarop, en de hoeveelheid, das wat anders...

maar laat dit forum er niet door vergallen.

Ik ga het liedje 'bedankt lieve ouders' nemen waarschijnlijk. Wij zijn zowiezo op zoek naar een liedje met 'ouders' in, en niet met moeder of vader, daar de familiebanden aan beide kanten anders zijn (vader van vriend zien we na scheiding ouders niet meer en heeft niet veel aan zijn vader gehad, mijn vader is overleden en heb ik veel aan gehad)
Ik wil zowiezo een Nederlandstalig liedje, gewoon omdat iedereen dan de hele tekst begrijpt en daar doe je het toch voor.

Groetjes
Heidi
13/09/2008



Melissa
13-9-2008
 Meld misbruik8-6-2008 22:36:53

Hoi Peggy,
Wij nemen het liedje 'thuis' van Guus Meeuws.

Groetjes Melissa



karlien
28-6-2008
 Meld misbruik9-6-2008 14:15:43

Beetje cliché, maar wij gebruiken 'een huis vol liefde' van clouseau.
Vind ik zelf heel emotioneel.



Lien
23-5-2009
 Meld misbruik10-6-2008 10:10:12

Ik krijg al tranen in mijn ogen bij het horen van die liedjes terwijl ik hier achter de pc zit. lijkt me dus voor mij persoonlijk geen goed idee om dat op den trouw te spelen...; veel te emotioneel!



Peggy
16-5-2009
 Meld misbruik10-6-2008 10:31:50

het is juist de bedoeling dat ze emotioneel worden :) om hen zo te tonen dat we hen graag zien!
wat is er mooier dan uw ouders te zien huilen van geluk omdat hun zoon/dochter trouwt en ze iets terug krijgen van hen :)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...