Nu Online
Momenteel zijn er 59 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Morgen is het zo ver!!!

  6-6-2008 18:36:25
Hallo,

Nog 1 nachtje slapen en dan is het voor ons eindelijk zo ver. Na anderhalf jaar voorbereiden en plannen, kunnen we eindelijk zien hoe heel de dag (hopelijk toch) mooi in elkaar vloeit.

Mat meer dan 400 dagen op de teller, kwam ik hier op het forum terecht en ik heb hier veel ideëen opgedaan, veel herkenbare verhalen gelezen,... Dank je wel allemaal.

Ik kijk enorm uit naar morgen en heb gek genoeg (de stresskip die ik anders ben) totaal geen stress. Ik weet gewoon dat alles goed gaat komen, en als er al iets mis gaat, ja dan is dat maar zo :-).

Aan de andere 7 juni bruidjes en bruidegommen: Veel succes morgen, geniet er van!!!

En aan iedereen: als jullie allemaal mee positief denken dat het goed weer zal zijn morgen, dan is het misschien ook zo. The power of positive thinking ;-)!!!

groetjes,

Valerie
7 juni 2008

valerie
7-6-2008
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1027


sylvia
9-5-2009
 Meld misbruik6-6-2008 18:59:36

Hallo Valerie,
Ik zal zeker denken en duimen voor mooi weer.
Maak er een mooie dag van en geniet ervan.
lieve groeten
sylvia



Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik6-6-2008 20:33:46

Hallo,
That's the spirit:-)... ik had al van in het begin een vlekje op mijn kleed (stuifmeel van de calla van mijn man) en ik heb er me niets van aangetrokken... zo'n kleine dingetjes kunnen de fantastische dag echt wel niet verknallen!!!
Geniet er maar met volle teugen van want het vliegt veel te vlug voorbij!
Groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...