TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Koen
21-6-2008
|
6-6-2008 12:47:16
Ik ben tevreden van Marie-Jo adventure. Lindsey
|
|
Kelly
29-9-2007
|
6-6-2008 13:16:21
Hallokes
Normaal gezien draag ik men lingerie altijd van marie jo haute couture, maar voor men huwelijk vond ik daar niet de gischikte bh in omdat ik hem ook strapless moest dragen en nogal een grote cup heb. Ik heb er toen eentje gepast van simone perele en die zat als gegoten en wat ik het allerbelangrijkste vond is dat ik niks last gehad heb met men bh. Wat ik wel nog even wil bijvertellen, ook al heb je het gevoel dat u bh bijna afzakt eens je je kleed erover aanhebt ga je dit gevoel zeker niet meer hebben, je kleed wordt zodanig op jouw maat gemaakt dat het perfect zit.
groetjes Kelly reeds 251 dagen gehuwd
|
|
Jill
24-1-2010
|
6-6-2008 13:25:57
Hey,
Ik ben ook zeer tevreden over Simone Pérèle maar de winkel waar ik die lngerie altijd kocht,is ermee gestopt dus als er iemand weet waar ik dat eventueel nog kan kopen, geef me gerust een seintje :-) op jill_becquet@hotmail.com
Zelf ga ik waarschijnlijk een nubra (soort kleef BH) dragen onder mn kleed, dat zit zo vast of los als je zelf wil en heeft geen rugbanden dus aftekenen kan het al niet doen. Ik draag die regelmatig op feestjes enzo en heb er nog geen slechte ervaring mee gehad.Ze blijven goed zitten en geven toch nog steun...
Veel succes !
Groetjes,
Jill
|
|
Diane
16-5-2009
|
6-6-2008 13:30:53
Ik had een bh van Marie Jo en heb er tijdens de dag totaal geen last van gehad, heeft niets afgezakt enzo. Groetjes, Diane Getrouwd op 17 mei elisadiana1@hotmail.com
|
|
Kelly
29-9-2007
|
6-6-2008 14:19:38
Aan Jill
Deze verkopen ze in alle INNO warenhuizen
|
|
hilde
|
6-6-2008 14:22:39
Hallo,
Ik heb mijn BH gekocht bij Marie-Thérèse in Poederlee (bij Herentals/lille) en is vna Chantelle. Ik heb veel verschillende merken aan gehad, maar deze zat het best. Heb hem net nog eens aangedaan om mijn trouwkleed te gaan passen en ik voelde mij daar supergoed bij. Heel professionele verkoopsters daar ook. Succes!
hilde (26/07/2008)
|
|
Katrien
18-8-2007
|
6-6-2008 15:48:10
Hoi,
Mijne was van het merk Selmark. Ook eens strapless en totaal geen last gehad. Zelf heb'k wel een kleinere cup. Op de site van selmark vind je waar je deze kan kopen. Maar als je je kleed eroveraan doet zit je bh normaal ook al heel vast omdat je kleed op maat gemaakt is...
Groetjes, Katrien www.dirkenkatrien.bruiloftsite.nl
|
|
sylvia
9-5-2009
|
6-6-2008 16:12:52
Hallo, meestal is dat maar gewoon een gevoel maar zakt hij niet effectief af. en inderdaad als je er kleren overdraagt is dit gevoel minder. in mijn suitekleed op de trouw van mijn broer had ik ook een strapless bh ik weet niet precies meer welk merk maar in de winkel van mijn kleed hebben ze toen aan de bh en het kleed een mini drukkertje genaaid voelde je niet maar zo zaten kleed en bh aan elkaar en kon het ook niet verschuiven.
groetjes sylvia
|
|
Tania
3-5-2008
|
6-6-2008 16:19:38
Hey,
Ik had een strapless van Chantelle, en geen last mee gehad. In mijn kleed zat ook een litsje om achteraan de bh door te steken en dan vast te maken, zodat die niet zou komen piepen. Dat werkt echt wel goed. Enige nadeel van de bh vind ik dat die wel een vrij ingesnoerd gevoel gaf tov een gewone bh. Ik heb hem ondertussen nog eens aangehad onder een gewoon bloesje, en dan merk je dat wel. Ik dacht dat dat gewoon door mijn kleed was, maar het was een combinatie van beiden vermoed ik ;). Nu ja, het was goed te doen hoor, ik heb er tenslotte lang mee rondgelopen en gedanst :).
Groetjes,
Tania
|
|
sylvie
29-8-2008
|
6-6-2008 19:16:29
Hey Amber,
Zo'n bh zakt idd af. Ik trouw in augustus en heb een open rug in me kleed en heb gekozen voor een plakbeha.Die vind je ook in de betere lingeriewinkels. Hij zit goed en blijft kleven en gaat dus niet zakken. Veel succes.
Grtjs sylvie
|
|
angie
30-8-2008
|
6-6-2008 19:36:46
Een goede strapless BH zakt echt niet af hoor, maar zoals al enkele keren gezegd is het heel belangrijk van de juiste omtrekmaat te nemen. En ook een goed model is belangrijk. Zelf werk ik al enkele jaren bij Hunkemöller en ik geef toe dat onze strapless BH's maar voor weinig mensen mooi zitten. Zelf heb ik voor de trouw net een strapless BH gekocht van Lise Charmel, een echte aanrader! Zit perfect en is prachtig. Kan niet wachten om hem aan te doen.
liefs
|
|
Sandra
25-7-2008
|
7-6-2008 13:09:36
hey ik heb een Dcup dus was het ook heel belangrijk dat mijn bh voldoende ondersteunt en zeker niet afzakt. Ik heb als omtrek wel een maatje kleiner dan normaal genomen (70 ipv 75), dit gaf een veel veiliger gevoel en tekent niet af hoor. Je voelt wel dat je serieus ingesnoerd zit, maar ik denk dat dat wel typisch is aan een strapless bh. Hij zakt echter niet af, ik heb ook staan springen in het pashokje om hiervan zeker te kunnen zijn ;-) De mijne is van Marie Jo l' Aventure
|
|
saskia
9-6-2008
|
7-6-2008 18:01:08
Hallookes, 'k heb mijn strapless-beha besteld bij "Farah Love" in Zwijndrecht. 'k Heb zelf een cup D dus heb wel wat "steun" nodig hé. Ik had voor mijn eerste pasbeurt speciaal een nieuwe beha (Fantasie 40 of 50 euro)gekocht, maar had bij het passen van mijn kleedje ook het gevoel dat de beha niet op zijn plaats ging blijven. 'k Vond zelfs dat de bovenkant van mijn kleed hierdoor minder mooi was. De verkoopster heeft mij dan een strapless-beha (met voorgevormde cups) laten aandoen en ik ben er helemaal tevreden mee: hij geeft véél steun ('t voelt alsof mijn boezem op de cups rusten én de beha voelt veel steviger aan omdat deze onder de cups voorzien is van een vele bredere band). De prijs, ik dacht 70euro. Groeten Sas
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|