Terug naar overzicht
Hey Tineke, ik was daar ook naar op zoek en heb er gisteren toevallig zo één besteld (topje met bride erop) via www.weddinggiftshop.nl Zij leveren ook in Belgie.Groetjes,Petra
heila, je kan het ook eens navragen bij verschillende drukkerijen en gift shops. Bij ons in Knesselare hebben ze t shirts laten maken voor de vrijgezellen in sign. Ze waren heel mooi gemaakt, mss kunnen zij ook wel zoiets maken of bestellen met steentjes.Groetjes en succesNog 3 weken!! brrrr
Hallo,Als je een beetje handig bent kan je het ook zelf maken met textiel verf of stiften maar je kan het ook afprinten met elke gewone printer je moet alleen het speciale papier kopen waarop je het print dan uitknippen en opstrijken. daarna kan je ook strassteentjes op brengen deze koop je bv.bij veritas.Wat je ook kan doen is naar een winkel gaan die logo´s op kleren drukken of borduren meestal voor sportkleren je kan het ook eenders welke t-shirt laten doen zelfs op base-caps en dan weer afwerken met strassteentjes.veel plezier,sylvia
Hey,heb eve gesurft,dit is denk ik wa je zoekt,veel succes ermeehttp://www.dressedbyjill.nl/index1.html Grtz sarah
Er zijn sites die ze wel verturen. Mijn verloofde heeft voor mij een met bride to be op bestelt en die was er na een week.