Terug naar overzicht
Dag TillyWij hadden op de uitnodiging geschreven 'wij zouden het heel erg apprecieëren mocht u geen bloemen schenken, maar aan ons spaarpotje zou denken'Het erop zetten helpt, maar je krijgt er toch sowieso hoor! Sommige schakelen over op een fles champagne maar toch...Wij hebben geloof ik nog 5 boeketten gekregen en 7 potten bloemen.Wij hebben twee potjes aan onze ouders weggegeven, en die boeketten moet je na vier dagen toch wegdoen.Dusja... dat is weggesmeten geld voor degene die ze geven hé.Ik vrees dat iedereen het sowieso aan zijn broek heeft.
Wij hebben gebruikt:Wij vertrekken snel op reis en stellen het op prijsals u geen bloemen zou schenkenmaar aan onze droomreis zou denken: rekeningnr. ... of envelopjeWe moeten nog afwachten of mensen zich er gaan aan houden maar we hopen van wel, en velen weten ook dat we de dag erna vertrekken..Groetjes,Inge14/06/2008
Wij hadden het ook op onze uitnodigingen gezet, maar toch komen nog veel mensen met bloemen of planten aandraven hoor.DianeGetrouwd op 17 meielisadiana1@hotmail.com
hallowij hadden het ook op onze uitnodiging gezet maar zoals hier al gezegd ze schakelen dan over op iets anders wij hadden nog 3 bloempotten gekregen de rest waren wel leuke dingen.grtz
Hallo,zoals al eerder gezegd je kan altij diets schrijven op je uitnodigingen, het is ook zeker niet onbeleefd. Meer en meer beginnen mensen dit ook minder te geven. Het is inderdaad als je op huwelijksreis gaat dat je nog minder kan loopt op plantjes en bloemetjes maar ik denk dat het gewoon normaal is dat er altijd wel mensen bloemen blijven geven.Mijn nicht heeft ook veel bloemen gekregen zelfs heel veel potten met planten ze gingen ook op huwelijksreis de volgende dag voor twee weken dus ze zou er niets aan gehad hebben en tegen dat ze terug zouden zijn is alles verwelkt en verdroogt, uiteindelijk heeft ze naar het rusthuis ij hun in de buurt gebeld en ze daar aan madamekes gegeven die geen bezoek krijgen of gewoon geen familie meer hebben, deze waren super gelukkig en zij vooelde zich ook goed dat ze ze niet heeft laten verkommeren en er iemand anders mee gelukkig heeft gemaakt.Maar persoonlijk vindt ik het ook weggegooit geld toch zeker boeketten.dus ik hoop dat je er niet te veel krijgt en anders geef je ze een nieuw plaatsje.groetjes sylvia
Wij hebben op onze uitnodigingen het volgende tekstje geplaatst : " bloemen passen niet in onze reiskoffer, daarom vinden wij een centje toffer " met een envelopje naast en ons reknr. We vertrekken namelijk ook 2 dagen na het feest op huwelijksreis voor 3 weken, dus dan zijn bloemen inderdaad nutteloos !groetjes Sabiennog 50 dagen ...
ik hoop ook geen bloemen te krijgen.heb dan liever een praktisch cadeau en moet toegeven dat de mensen die mij kennen weten dat bloemen nutteloos zijn...meestal geraken ze mijn autokoffer niet uit of de vaas niet in dus heb het geluk dat ze weten dat ik niet zo'n bloemenfanaat ben.weet dat ik zo en zo 1 plantje ga krijgen van een tante die absoluut niet kan komen door haar gezondheid en er 1 zal laten afleveren.wij hebben op onze uitnodiging gezetHet is gewenst maar niet verplichtmaar het einde van onze spaarrekenig is in zicht.iedereen weet dat we juist een huisje hebben gekocht.denk dat je zo en zo wel bloemetjes ga krijgen.misschien kan je er wel andere familieleden gelukkig meemaken.
Bij ons stond het ook op de uitnodiging. Wij kregen GEEN bloemen. De meesten wisten ook wel dat het was o.w.v. hooikoorts :-)