Nu Online
Momenteel zijn er 123 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

geen bloemen als cadeau

6-6-2008 10:08:22
welke verschillende vriendelijke tekstjes kun je op de uitnodiging zetten om geen bloemen als cadeau te krijgen???

EN kan iemand uit ervaring zeggen of je dan werkelijk GEEN krijgt, en als je het niet vraagt dan wel bossen met bloemen krijgt?
werkt het echt?

groetjes

Tilly
23-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1446

Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik6-6-2008 10:38:58

Dag Tilly

Wij hadden op de uitnodiging geschreven 'wij zouden het heel erg apprecieëren mocht u geen bloemen schenken, maar aan ons spaarpotje zou denken'
Het erop zetten helpt, maar je krijgt er toch sowieso hoor! Sommige schakelen over op een fles champagne maar toch...
Wij hebben geloof ik nog 5 boeketten gekregen en 7 potten bloemen.
Wij hebben twee potjes aan onze ouders weggegeven, en die boeketten moet je na vier dagen toch wegdoen.
Dusja... dat is weggesmeten geld voor degene die ze geven hé.
Ik vrees dat iedereen het sowieso aan zijn broek heeft.

Inge
14-6-2008
 Meld misbruik6-6-2008 10:45:47

Wij hebben gebruikt:
Wij vertrekken snel op reis en stellen het op prijs
als u geen bloemen zou schenken
maar aan onze droomreis zou denken: rekeningnr. ... of envelopje

We moeten nog afwachten of mensen zich er gaan aan houden maar we hopen van wel, en velen weten ook dat we de dag erna vertrekken..

Groetjes,
Inge
14/06/2008

Diane
16-5-2009
 Meld misbruik6-6-2008 11:15:31

Wij hadden het ook op onze uitnodigingen gezet, maar toch komen nog veel mensen met bloemen of planten aandraven hoor.
Diane
Getrouwd op 17 mei
elisadiana1@hotmail.com

d
7-9-2008
 Meld misbruik6-6-2008 12:22:44

hallo

wij hadden het ook op onze uitnodiging gezet maar zoals hier al gezegd ze schakelen dan over op iets anders wij hadden nog 3 bloempotten gekregen de rest waren wel leuke dingen.

grtz

sylvia
9-5-2009
 Meld misbruik6-6-2008 15:10:04

Hallo,
zoals al eerder gezegd je kan altij diets schrijven op je uitnodigingen, het is ook zeker niet onbeleefd. Meer en meer beginnen mensen dit ook minder te geven. Het is inderdaad als je op huwelijksreis gaat dat je nog minder kan loopt op plantjes en bloemetjes maar ik denk dat het gewoon normaal is dat er altijd wel mensen bloemen blijven geven.
Mijn nicht heeft ook veel bloemen gekregen zelfs heel veel potten met planten ze gingen ook op huwelijksreis de volgende dag voor twee weken dus ze zou er niets aan gehad hebben en tegen dat ze terug zouden zijn is alles verwelkt en verdroogt, uiteindelijk heeft ze naar het rusthuis ij hun in de buurt gebeld en ze daar aan madamekes gegeven die geen bezoek krijgen of gewoon geen familie meer hebben, deze waren super gelukkig en zij vooelde zich ook goed dat ze ze niet heeft laten verkommeren en er iemand anders mee gelukkig heeft gemaakt.
Maar persoonlijk vindt ik het ook weggegooit geld toch zeker boeketten.
dus ik hoop dat je er niet te veel krijgt en anders geef je ze een nieuw plaatsje.
groetjes sylvia

sabien
26-7-2008
 Meld misbruik6-6-2008 17:47:55

Wij hebben op onze uitnodigingen het volgende tekstje geplaatst : " bloemen passen niet in onze reiskoffer, daarom vinden wij een centje toffer " met een envelopje naast en ons reknr. We vertrekken namelijk ook 2 dagen na het feest op huwelijksreis voor 3 weken, dus dan zijn bloemen inderdaad nutteloos !

groetjes Sabien
nog 50 dagen ...

saskia
18-7-2020
 Meld misbruik7-6-2008 11:33:07

ik hoop ook geen bloemen te krijgen.heb dan liever een praktisch cadeau en moet toegeven dat de mensen die mij kennen weten dat bloemen nutteloos zijn...meestal geraken ze mijn autokoffer niet uit of de vaas niet in dus heb het geluk dat ze weten dat ik niet zo'n bloemenfanaat ben.
weet dat ik zo en zo 1 plantje ga krijgen van een tante die absoluut niet kan komen door haar gezondheid en er 1 zal laten afleveren.
wij hebben op onze uitnodiging gezet
Het is gewenst maar niet verplicht
maar het einde van onze spaarrekenig is in zicht.
iedereen weet dat we juist een huisje hebben gekocht.
denk dat je zo en zo wel bloemetjes ga krijgen.misschien kan je er wel andere familieleden gelukkig meemaken.

Sabine
5-4-2008
 Meld misbruik12-6-2008 10:35:49

Bij ons stond het ook op de uitnodiging. Wij kregen GEEN bloemen. De meesten wisten ook wel dat het was o.w.v. hooikoorts :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...