TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
nele
17-7-2010
|
6-6-2008 7:50:35
hey,
van waar ben je? Ik laat normaal om de 3 weken gelnagels plaatsen, maar een keer heb ik ook acryl (moeten) laten zetten. Verschrikkelijk allez dat ziet er meer nep uit vind ik persoonlijk.
Als je uit de geburen bent van boom, rumst, ... (Antwerpen) Stuur maar een mailtje als je iemand nodig hebt kan wel aanbevelen prutske_748@hotmail.com
|
|
Sarah
30-5-2009
|
6-6-2008 8:20:38
En als je in de buurt bent van Limburg, weet ik wel iemand ;-) Ze komt vandaag nog bij mij langs.
Groetjes, Sarah
www.30mei2009.bruiloftsite.nl
|
|
Tilly
23-8-2008
|
6-6-2008 10:10:20
Is dat de Vanessa van West-Vlaanderen? Ik heb net hetzelfde aan de hand... ben nu naar iemand anders geweest en NET OP TIJD, ze hebben nu nog 2 maanden om ze weer mooi te krijgen maar het resultaat NU is al HEEL wat anders dan ervoor hoor
ppfff prutsers
groetjes
|
|
Kelly
29-9-2007
|
6-6-2008 13:19:31
Mocht je uit de buurt van Oost-Vlaanderen zijn mag je steeds contact opnemen, ik doe wel enkel gelnagels. kelleke@telenet.be
groetjes Kelly
|
|
vanessa
20-6-2008
|
6-6-2008 13:37:07
ja ik ben van harelbeke, ik ben in kuurne geweest, iemand die er nieuw begonnen is, maar die het zogezegd al 1 jaar doet, ik heb ook eens gevraagd waar ze de opleiding gevolgd heeft,en een email gestuurd ,of dat normaal is als je iets niet kan, je dan een diploma verdient en zelfstandig kan beginnen, heb nog geen antwoord gehad
mvg
|
|
sylvie
29-8-2008
|
6-6-2008 19:30:18
Hallo Vanessa,
Ik ben al 6j nagelstyliste en doe er heel veel op een week. Er is maar 1 oplossing, alles eraf en helemaal opnieuw met gel. Ze kunnen dus wel in een keer goed komen, want ik krijg elke dag te maken met mensen die binnenkomen van prutsers en die zijn allemaal tevreden als ze buitengaan. Normaal nemen we nooit alle gel weg, omdat dan de kans bestaat dat we een stukje meehebben van de natuurlijke nagel, maar in dit geval is niks anders mogelijk als je ze mooi wilt hebben tegen dat je trouwt. Ik moet wel zeggen dat het geen deugt zal doen op het moment dat de gel zich zal vesthechten aan je natuurlijke nagel. Ikzelf trouw op 5 augustus, ik wens je veel sucecs en mocht je niemand vinden mag je me altijd mailen.
Grtjs sylvie nail-arte-sylvie@hotmail.com
|
|
Lisa
13-9-2008
|
6-6-2008 20:04:32
Dag Vanessa,
ik ga altijd bij Nathalie's Nails in de Brugsesteenweg in Kortrijk. Ik ben daar echt heel tevreden over, het is wel duur (in de 70 euro voor de eerste keer en 42 euro voor de volgende keren). Ik heb het nu wel over acrylnagels, geen gelnagels. Ik betaal liever meer dat het in orde is dan minder en dat het op niks trekt. Maar ik gebruik geen witte boord, maar een naturelle boord. (het is een soort subtieler wit, niet tippex-achtig :p)
|
|
Patricia
|
10-6-2008 10:16:16
Ik wil hierop toch even reageren. Ikzelf heb jaren geleden opleiding gevolgd en heb een diploma. Moet zeggen dat ik zelf vond dat sommige medecursisten, die ook het diploma ontvingen, niet altijd even mooi resultaat boekten, maar goed.
Nagelstyliste is nog altijd geen beschermd beroep (of hoe heet dat ook weer), dus je kan gewoon beginnen zonder diploma. Raar maar waar, je werkt nochtans met chemische producten!
Acryl en gel kan ik beiden plaatsen. De nagels zien er met beide producten even mooi uit. De keuze is aan de styliste, om te kijken wat het beste zal houden bij die persoon (en dat is dikwijls proberen). Maar beiden kunnen even mooi geplaatst worden. Als je het niet mooi vond, probeer zeker een andere styliste! En let heel erg op hygiëne.
Patricia
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|