Terug naar overzicht
Hallo,willen je schoonouders dan niet hun reis annuleren het is toch ook hun zoon die trouwt.ik hoop dat jullie een oplossing vinden want das echt niet fijn zo een tegenslag.grtz sylvia
Bedoel je augustus dit jaar? Dan vrees ik dat je je zal moeten haasten voor een andere zaal. Wij trouwen op 1/8/09 en we konden ook al niet veel meer kiezen bij de zaal die we wilden, 't was die dag of een maand later...Ik zou snel op zoek gaan naar een andere zaal want de kans is groot dat je schoonouders hun reis al betaald hebben en dat ze hun geld dan kwijt zijn...Nog veel succes!Groetjes,Inge
Hoi PatriciaAls je schoonouders een annulatieverzekering hebben, is het geen probleem. Een huwelijk en zeker van hun zoon, is een reden om je geld terug te krijgen. Of willen ze niet annuleren?GroetjesKim
hallo,ja 22 augustus dit jaar .ze willen blijkbaar niet anuleren,ze zegt dat ze niet kan .
Hey,Als het voor 2008 is zou ik maar kijken voor een andere zaal.De periode is ook te kort om van de voorbereidingen te genieten.Laat u schoonouders rustig gaan en kies gezellig een andere datum.Geen stress dan en lekker van de voorbereidingen genieten.Het gaat zo al snel genoeg voorbij.Wij trouwen 2/8/08 en hebben het vast gelegd 02/02/08 dus voor ons een pêrfecte tijd om alles rustig te doen en er van te genieten.Veel suxses Groetjes Heidi
Hey Patricia,Is de 22 augustus dan zo belangrijk voor jullie.Kunnen jullie niet ergens in oktober trouwen dit jaar als jullie dit jaar nog willen trouwen en in die zaal.Het voordeel is dat jullie een beetje meer voorbereidingstijd hebben.Je schoonouders niets hoeven te annuleren.Ik zou tich willen vermelden dat je moet oppassen met annulatie verzekeringen er zitten overal addertjes onder het gras waardoor je het geld toch niet terug kunt krijgen.Ik spreek uit persoonlijke ervaring.Verzekeringen betalen gewoon niet graag en zeker reisannulatie niet dut opppasenWat het vastleggen van de datum in de feestzaal betreft denk ik niet dat zij er probleem van zullen maken als jullie daar trouwen in oktober en dan zijn jullie je voorschot niet kwijt als dat al betaald hebt.Misschien nog een samen overleggen met je ventje en daarna met de ouders zodat jullie weten wat voor jullie belangrijk isIk hoop dat jullie een oplossing vinden die voor iedereen voldoening zal brengen.groetjes ELine05/09/2008
we trouwen op 3 oktober 08 ipv van de 22augustus.dan is iedereen content.
hey PAtriciaIk denk dat je best de datum verlegd.Ik veronderstel toch wel dat je verloofde er zijn ouders bij wil?Als zij zegt dat de reis niet kan afgezegd worden, dan hebben ze geen annulatieverzekering genomen hé, dus zijn ze de volledige pot kwijt.Dat kan soms over veel geld gaan, dus ik volg hun ergens wel.Je kan het hun niet kwalijk nemen hé, het is al binnen twee maanden...
hey,De moeder van mijn vriendin had blijkbaar, zonder dat wij daar iets van wisten hoor, ook al vliegtuigticketten gekocht voor haar en haar vriend. Reisje Spanje in september. Alhoewel ze net van enkele weken vakantie in Italië terugkwamen toen we hen het nieuws van onze verloving vertelden was de reactie toch maar aan de kouwe kant. Blijkbaar hadden ze allebei flink moeten puzzelen met hun collega's en ze waren niet van plan hun reis uit te stellen of te verzetten. Jammer want 13 september was voor een hele hoop factoren net de goede datum. Dus hebben wij ook maar voor de lieve vrede, nu ja lieve vrede ik kan je verzekeren dat er een hele hoop traantjes gevloeid zijn, hebben wij dus een andere datum gekozen. Het wordt nu 11 oktober. Maar zoek nu nog maar eens een zaal! Wij hebben in elk geval geen geluk. Het verbaasde mij dat jullie nu nog een zaal voor augustus konden reserveren. Dus wij begrijpen heel goed hoe jullie je gevoeld moeten hebben toen je dat nieuws hoorde van je schoonouders. Nog veel succes!(Trouwens de aanstaande bruidegom schreef dit ;-) )Dirk en Liesbeth 11/10/2008
Hoi Patricia,Ik hoop dat alles dan toch nog goed komt in oktober, ... dat geeft je natuurlijk wel een beetje meer tijd om alles te regelen. Al is het niet zo lang meer...Mocht je nog op zoek zijn naar kwalitatieve muzikale ondersteuning. Zowel voor de huwelijksviering, receptie als feest, aarzel niet me te contacteren en we vinden wel een gepaste formule.Veel groeten en succes!Anneliesandalouseke@yahoo.comhttp://www.pixum.nl/members/andalouseke
Hey Patricia, Niks mis met 3 oktober: wij trouwen dan ook :-)Denk gewoon aan de positieve kanten:* In oktober heb je meestal heel mooi weer* De kleuren in de herfst zijn supermooi, dus fantastische foto's* Je bent niet het zoveelste bruidspaar in de rij aan het stadhuis en de kerk, want er zijn niet zoveel trouwers in oktober* Minder mensen op vakantie (oeps, is niet kwaad bedoeld, hoor)* Je kan zelf in een minder dure periode op huwelijksreis (afhankelijk van waar je naartoe gaat, natuurlijk).Heel veel succes in ieder geval nog met de voorbereidingen!!GroetjesInes3/10/2008