Nu Online
Momenteel zijn er 44 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

AAAHHHH nu zegt dien boer nee!

5-6-2008 19:10:57
Hallo,
Ik draai hier eventjes door niet normaal.
We wouden dus ons feest doen in een tent naast ons huis omdat we tussen de weiden wonen en nu laat dien boer weten dat hij dat toch niet zo eeb goed idee vindt want waar een tent heeft gestaan groeit geen gras meer volgens hem . ge moet weten dat die wei dus altijd leeg is ze laten het gras groeien om het af en toe eens af te rijden om dan te voeren aan de beesten. Hallo van 1dagje alle laat het er drie zijn voor op en afbraak daar gaat u gras toch niet van kapot. als wij in de zomer ons zwembad twee maand zetten daar gaat ons gras nog niet van kapot. bovendien als hij het afrijdt in den week ervoor laat hij het toch weer weken staan.
Heel ons plan naar de knoppen daar heb ik dan al zoveel zoek werk ingestoken.
Zei hij nog doodleuk pak het veld op de Chiro das dus kei mottig sorry niks tegen Chiro maar das dus niet hetzelfde he.
hhhhhhhhhhhhuuuuuuuuu ik ben wel boos!
het enige voordeel is dat hij dat nu zegt en niet 2weken ervoor.
Sorry he moest even mijn hart luchten!
groeten Sylvia

sylvia
9-5-2009
Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 566

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik5-6-2008 19:25:12

Da valt dus nie mee hé.
Je keek uit na een tuinfeest hé!
Weet je al hoe je het nu gaat oplossen??
Je had toch nog geen tent of zo besteld hé.
Je zal wel snel iets anders vinden.

Succes nog sarah

sylvia
9-5-2009
 Meld misbruik5-6-2008 19:37:19

Hallo sarah,
ja ik keek er echt naar uit ik was er al van aan het dromen.
nee we hadden nog niets concreets besteld of gereserveerd al een geluk.
er is nog een aangrenzende wei maar die is van iemand van de familie maar iedereen ligt daar mee in de clinch dus ja das wel niet echt een oplossing.
op het einde van de straat is nog een braakliggende wei maar we weten niet van wie die is en het uitzicht is minder.
oh ik ben echt wel aangedaan.
ppppppfffffffffff
sylvia

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik5-6-2008 21:01:23

Als jij er nie mee in de clinch ligt waarom waag je het er nie op??
Vragen kan geen kwaad hé.

Waneer trouwen jullie?

Grtz sarah

sylvia
9-5-2009
 Meld misbruik5-6-2008 21:05:02

hallo sarah,
9mei2009 nee wij niet maar niemand uit de familie komt daar dus het risico is dat ze niet naar ons feest komen.
sylvia

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik5-6-2008 21:11:31

Oie,en een zaal zien jullie nie zitten??

Van welke regio ben je ?

Grtz sarah

sylvia
9-5-2009
 Meld misbruik5-6-2008 21:14:34

hi sarah,
van heist op den berg ligt bij lier en mechelen, ik wou eens iets anders iedereen bij ons in de familie is al getrouwd in een zaal. bovendien willen wij onze viering buiten doen.
groetjes sylvia

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik5-6-2008 21:21:52

Is er geen recreatie gebied bij jullie in de buurt waar jullie een feest kunnen geven.
In limburg ken ik er een paar.

Grtz sarah

sylvia
9-5-2009
 Meld misbruik5-6-2008 21:26:06

Hallo sarah,
niet direct maar ik zal morgen wel eens rondbellen.
als je zin hebt mag je me ook gewoon mailen sylvia-piessens@hotmail.com dat gaat iets makkelijker. waar in de limburg
grtz sylvia

Liesbeth
5-7-2008
 Meld misbruik6-6-2008 11:58:07

Hey Sylvia,
ALs je nog niet te veel geregeld had, kan je nog wel een oplossing vinden, denk ik.
Maar ik vind het niet gepast dat je denkt dat dat gras echt tot niets dient. Gras laten groeien en afrijden is écht wel iets dat boeren doen omdat ze het nodig hebben. Dit is echt een deel van hun opbrengst (ook al gebruiken ze het zelf voor hun dieren). Ik kan niet inschatten hoeveel schade een tent zou aanrichten. Maar misschien heeft hij wel een goede rede om dit niet toe te staan...
Groetjes,
Lies.

sylvia
9-5-2009
 Meld misbruik6-6-2008 14:06:45

Hallo Liesbeth,
Ik heb met geen woord gezegd dat ik denk dat het gras tot niets doet.
Maar wel dat gras niet kapot gaat als je der iets op doet, bovendien was afgesproken dat hij het vlak voor het feest nog zou afrijden en dus dat gras is dan al zeker om te gebruiken en het heeft zo ie zo weer een paar weken nodig om te groeien dus het is niet zo dat we het lange gras willen plattrampelen he.
Wij hebben waar we vroeger al eens woonden ook al tenten gehad en als die tent daar maar 1 dag staat zelfs na een week is dat helemaal geen probleem gras hersteld zich heel snel.
Maar swa ik ga der hier niet over discussieren.
ik wou je alleen laten weten dat ik dat niet maar gewoon als stom gras zie.
En dat het deprimerend is als bruid als je zo een domper krijgt je hebt verwachtingen en moet aan zoveel dingen denken dat het niet leuk is, als je je plannen weer moet wijzigen.
groetejs Sylvia

Ellen
14-6-2008
 Meld misbruik6-6-2008 15:33:39

Hoi Sylvia,

Ik heb gelezen dat er ook nog een braakliggende wei naast is dat jullie niet weten van wie deze is. Waarom vragen jullie niet op de gemeente of ze weten wie deze toebehoort? Bij ons in de gemeente zouden ze daar zeker geen probleem van maken, tenzij anders gevraagd door de eigenaar uiteraard.

Alleszins veel succes,

Ellen

sylvia
9-5-2009
 Meld misbruik6-6-2008 15:46:17

Hallo Ellen,
Dat dachten wij dus ook, en zijn van morgend naar de gemeente geweest maar daar willen ze niet zeggen van wie die grond is kwestie van privacy en zo, we zouden via het kadaster kunnen doen die nemen dan contact op met de eigenaar of wij hun gegevens kunnen krijgen maar daarvoor moet je wel betalen.
We zijn nu gewoon aan het rond zien en horen bij vrienden en familie of ze iets weten.
De shock is er nu af dus dat valt al mee ik was er gisteren wel kapot van.
groetjes sylvia

Kimberley
12-9-2008
 Meld misbruik7-6-2008 23:46:17

Hey,

Wanneer trouwen jullie??
En wil je buiten Heist gaan?? Wij wonen in Lier en ons feest gaat daar ook plaats vinden(in een chalet) het is wel niet erg groot. Het is wel afgeschermt(tussen de bomen) en een terrein ervoor.
kimberleyfjvandenberg@hotmail.com
Groetjes

Kimberley
12/09/2008

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...