Nu Online
Momenteel zijn er 60 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vrijgezellenavond???

5-6-2008 18:20:48
Ben bang voor de vrijgezellenavond van mijn ventje... Zijn getuige is nen deugeniet en een beetje zot van vrouwen(beetje véél)Heb het al duidelijk laten horen dat ik niet graag zou hebben dat er vrouwen of strip-acts aan te pas komen, maar blijven daar mee lachen... wqat moet ik hiermee????

WANDA
27-6-2008
Meld misbruik

Reacties: 15 | Gelezen: 582

saskia
18-7-2020
 Meld misbruik5-6-2008 18:43:39

wij hebben de onze vorige vrijdag gevierd en hoewel de mijne supergezellig en fantastisch was hebben ze hem toch een wrange nasmaak kunnen geven toen ik 1 van mijn ventje zijn opdrachten hoorde.
hem hebben ze laten strippen voor een andere vrouw,en ja was pissed toen ik dat hoorde.
het beste lijkt me dat je duidelijke afspraken maakt met je aanstaande maak duidelijk wat jij niet wilt en zeg hem dat elke opdracht die voor jou te ver gaat hij resoluut moet weigeren.
de mijne dacht blijkbaar dat ik het ook lollig zou vinden toen ik hoorde dat ie in zen boxershort over een rosse hare schoot is gekropen.is ondertussen wel duidelijk...niet dus.
maar kijk wil je nu niet onnodig angst geven omdat de mijne is tegengeslagen door men ventje zen kuren.
mijn avond zelf was heel erg goed geslaagd en uiteindelijker zelfs beter als die van mijn aanstaande verschil is dat ik bewezen heb dat ge uw kleren daar ook voor kunt aanhouden.
dus maak aan die organisatoren en je aanstaande duidelijk dit kan en dit kan niet en willen ze je niet aanhoren dan blaas je die vrijgezellenavond gewoon af!!!

WANDA
27-6-2008
 Meld misbruik5-6-2008 18:49:06

Aan Saskia
Van mijn ventje bent ik zeker genoeg:-) aja anders zou ik niet ja geschreeuwd hebben he:-) Maar zijne getuige weet dat ik dat niet wil, maar zo goed ken ik die nu ook weer niet ze! Wat heb jij gedaan op uw vrijgezellenavond en aan wat kan ik mij misschien verwachten, mijn broer is mijne getuige, ook dat vind ik maar eng ze:-s
groentjes wanda

sylvia
9-5-2009
 Meld misbruik5-6-2008 18:50:28

Hallo,
gewoon rustig blijven, hoe meer je je opwint hoe grappiger zijn vrienden dit vinden, blijkbaar vinden ze het geweldig je op stang te jagen.
misschien valt het allemaal nog wel mee, ik zou het ook niet fijn vinden maar mijn schat weet dat ook en zelfs moesten ze zoiets voor hem organiseren hij zou het niet te bont maken en wie weet krijg jij ook wel een stripper je weet nooit he.
rustig blijven, het is makkelijker gezegd maar toch proberen.
groetjes sylvia

Hanne
30-8-2008
 Meld misbruik5-6-2008 19:02:01

Mijn vriend roept al maanden luid dat hij twee stripsters wil, een blonde en een brunette. Ik heb daar op zich geen problemen mee. Als hij dat één keer in zijn leven mag, laat het dan op zijn vrijgezellenavond zijn. Ik weet niet of zijn getuige het effectief zal doen, maar als het zo is, zal ik eens goed lachen met de foto's, denk ik.

Daarna zal hij braaf moeten zijn voor de rest van zijn leven!

saskia
18-7-2020
 Meld misbruik5-6-2008 19:03:49

ze hebben mij verkleed als ne mislukte telletubbie.allemaal vlechten en strikken in mijn haar en dan boven op mijn hoofd een staartje volledig ingepakt met crepepapier.
dan kreeg ik een stoffen schilderoverall aan met allemaal kringen met een bedrag in vermeld.ik moest dus mensen vinden die dat bedrag wilde betalen en uitknippen.bedragen gingen van 0,20 cent (stukje uit de broekspijp) tot 10 euro (het kruis).
verder moest ik 10 tampons,10 sleutelhangers en 5 plastrons ronselen/krijgen/versieren.dan heb ik nog snoep moeten verkopen en liedjes moeten zingen.
heb ook op de paardemolen gezeten,t was hier juist kermis.
en aan dit alles was dan ook nen kroegentocht verbonden,dus genoeg bier gevloeid en veel gelachen en plezier gemaakt.
het kan dus ook echt heel leuk worden!!!

saskia
18-7-2020
 Meld misbruik5-6-2008 19:07:38

aan hanne

dat heeft mijn ventje ook gezegd.het was/is de laatste stommiteit in zijn leven!

dus ja zal het dan maar zo laten ondanks dat ik erg teleurgesteld en boos was.
moet wel zeggen als ze een stripster voor hem hadden laten komen(was ook de afspraak) dan had ik niet boos geweest.daar heb ik het niet moeilijk mee,zie daar de lol wel van in.

Hanne
30-8-2008
 Meld misbruik5-6-2008 20:44:23

Saskia, als je geen probleem had met een stripster, wat was dan zijn stommiteit?

Karolien
23-5-2010
 Meld misbruik6-6-2008 10:25:13

Ze moet er toch geen tekeningetje bij maken zeker.... Het is wel duidelijk wat hij gedaan heeft zeker!

Ik ben compleet tegen strippers in gelijk welke vorm! Maar het is idd waar dat hoe meer je dat laat blijken, hoe toffer de vrienden het vinden om het toch te doen!! Dus probeer er niet te veel over te panikeren, en maak duidelijke afspraken met je verloofde, over wat je niet erg vindt, en wat je echt verschrikkelijk zou vinden!! Duidelijke afspraken maken goede vrienden is mijn motto ;-))

Groetjes,
Karolien.

Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik6-6-2008 10:49:14

hey Wanda,

Laat je niet teveel beïnvloeden door die vrienden, onze vrienden vonden het ook ongelooflijk leuk om ons op stang te jagen, daarom doen ze het ook.
Wij hebben duidelijk gezegd: geen marginale opdrachtjes en belachelijke toestanden en geen strippers. Wij hebben er liever geen dan zo een dingen. Het nut van strippers ontgaat mij totaal, omdat je gaat trouwen mag een vrouw/man met haar/zijn borsten/kont in uw gezicht duwen? dat vat ik moeilijk.
Spreek idd met elkaar af waar de grenzen liggen, om achteraf geen ruzie te hebben.
Uiteindelijk is het uw verloofde die in de fout gaat als hij afspraken verbreekt.
Die vrienden kunnen maar proberen hé, het is aan u en de verloofde om nee te zeggen op het moment.
Wij hebben een hele mooie dag gehad! Met 15 man naar de Efteling en 's avonds goed gaan eten! een echte vriendendag zonder uw te moeten afronteren! heerlijk!

Hanne
30-8-2008
 Meld misbruik6-6-2008 10:57:25

Jah, als ze geen stripster hebben laten komen, zoals Saskia zegt, wat hebben ze dan wel laten komen?! Een prostituee? Ik vind niet dat ik daar meteen zelf conclusies moet uit trekken als ik het niet snap, é.

WANDA
27-6-2008
 Meld misbruik6-6-2008 11:17:55

Lady's

Dank u voor de steun berichtjes...
Heb er met mijn ventje al enkele malen over gesproken. En hij weet goed dat ik dat niet wil en respecteerd dat dan ook, tis die getuigen he... och ja, hij heeft mij nu wel gerustgesteld dat ik voor hem alles ben en dat hij geen andere vrouw op zijne schoot wenst!

Dank Jullie allemaal voor de tips:-)
een geruste bruid....
27/06/2008

valentine
27-6-2008
 Meld misbruik6-6-2008 12:26:12

Hallo,

Wij hebben 2 weken terug onze vrijgezellen gehad. Ze hadden eerst ook allemaal een grote mond en mss beetje mijn schuld want ook ik had gezegd 'geen strippers'. Gelukkig had ik zowel in het vrouwen als mannenteam een vertrouwenspersoon. Wij (vriend en ik) zijn beide heel duidelijk geweest: stripper of overdreven opdrachten die verplicht zijn = stop vrijgezellen!
Mijn broer vertelde me toen ook dat mensen eigenlijk vrij stom moeten zijn om stripper of stripster te vragen want dat het ongelooflijk veel geld kost voor weinig tijd!
EN moet zeggen, heb mij zo'n zorgen gemaakt, maar kon mij geen leukere vrijgezellen voorstellen!! Was echt super en wil de fun voortzetten op mijn feest! Voor verslagje zie www.mathieu-valentine.bruiloftsite.nl

Don't Panic!! Stel gewoon duidelijke eisen en zeg als ze zich aan die kleine regel houden je jou ook ongelooflijk gaat inzetten om er ne toffe dag van te maken!

Groetjes

vanessa
20-6-2008
 Meld misbruik6-6-2008 13:47:57

hallo

onze vrienden zeiden ook dat ze hem gingen meenemen naar american tabledance, ik had er ook heel wat op tegen, toen heb ik hem wijs gemaakt dat ik een kort rokje aanmoet en vlechtjes en zo... en handtekeningen moest verzamelen op lichaam, hij is nogal jaloers en nu vieren we onze vrijgezellenavond samen ,....

Nancy
4-7-2009
 Meld misbruik6-6-2008 19:13:19

HOI?
vorig jaar was het de vrijgezellenavond van onze vrienden,de mannen zijn dan een heel weekend naar amsterdam gegaan,ze hebben daar blijkbaar heel veel gezien en hebben het weekend van hun leven gehad zeiden ze.De mijne moest in zo een striptease bar ook op het podium maar heeft dat dan geweigerd.Volgend jaar is het zijn beurt en dan mag hij natuurlijk niet weigeren zeiden zijn vrienden,ik hou ook mijn hart vast wat ze volgend jaar met hem allemaal gaan uitsteken,maar ja het is maar die ene avond zeker;ben eigenlijk best wel jaloers maar ik weet dat hij zelf beschaamd is voor zo'n dingen,we zullen dus wel zien volgend jaar.

Marijke
2-8-2008
 Meld misbruik10-6-2008 16:02:46

Hey,

Eigenlijk hoef je niet jaloers te zijn op een stripster. Als ze een professioneel iemand uitnodigen dan is daar sowieso een bodygard bij die een oogje in het zeil houdt om te zien of er geen "onzedelijke" zaken gebeuren die niet door de beugel kunnen.
Mijn ventje is dit week-end op vrijgezelle geweest naar de ardennen en zijn vrienden hadden voor een stripster gezorgd. 'k heb daar geen problemen mee. ok, hij heeft slagroom van tussen haar borsten gelikt. Maar voor die mannen zijn die stripsters gewoon pure fun. 'k heb de foto's gezien en eigenlijk was het allemaal best hilarisch hoor. Voor die vrouwen is dit gewoon hun job en voor de mannen is het gewoon genieten van het visuele aspect :)
'k ben zelfs een kijkje gaan nemen op de site van "hun" stripster, en dat meisje is echt wel enorm professioneel en helemaal niet vulgair.
Natuurlijk als je het als vriendin echt niet ziet zitten, dan is het wel bijzonder respectloos tov jouw om hiermee geen rekening te houden.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...