Terug naar overzicht
Hallo Koen,Wij hebben ook enkele instrumentale liedjes in kerk.Openingslied = soundtrack Shakespeare in lovecommuie = armstrong - balcony scene (romeo & juliiet)en voor de mensen de kerk binnekomen worden er nog enkele instrumentale liedjes gespeeld, tot iedereen zo wat zit. Maar dat laten we aan de muzikant over.de repertoires van gezongen liedjes zijn wel niet hetzelfde als die van de instrumentale. Voor sommige liedjes heeft onze muzikant wel lang moeten zoeken, dus zeker op tijd aan beginnen, zou ik zeggen!Grts, Joke
Hoi Koen,Wij hebben het ook zo goed als instrumentaal gehouden, maar niet oerklassiek.Wij nemen: intrede: Conquest of paradise - Vangelistussenzang: Humility - Wim Mertenstekenen reg.: Because We Believe (wel gezongen) - Bocelli & Borsatoofferande: the medalion - Soundtrack Piratescommunie: Rose - Soundtrack Titanicuittrede: Alegria (wel gezongen) - Cirque du SoleilHopelijk ben je er iets mee!www.thierry-amber.bruiloftsite.nl
Hey Koen,Je hoeft niet bang te zijn dat live muziek niet leuk zal klinken. Wij zijn onlangs naar een huwelijksviering geweest waar een koor (8 mensen) a capello zong. En ze zongen vrij klassieke stukken. Ik moet zeggen dat het toch wel mooi was, ik had het zelf nooit gedacht. Live muziek geeft een extra toets aan de viering. Wijzelf doen beroep op een fluitkwartet. Er zijn eigenlijk wel veel liedjes, ook moderne, die heel mooi klinken zuiver instrumentaal...Je kan altijd met die mensen eens samenzitten en aan hen zelf vragen of de liedjes die jullie voor ogen hebben, wel mooi zullen klinken. Ze weten dat normaal gezien wel hoor of het mooi zal zijn of niet.
Hoi Koen,Reeds enkele jaren doen we geregeld in het weekend huwelijksvieringen. Dit wil zeggen dat een professionele pianist (van oa Subliminall en speelt met Daisy Thys ea) en zangeressen de liedjes spelen en zingen die je zelf kiest. Dit allemaal voor een zeer behoorlijke prijs.Mail me maar als je wat meer ideetjes wilt.Groetjes,Anneliesandalouseke@yahoo.comhttp://www.pixum.nl/members/andalouseke/