Nu Online
Momenteel zijn er 49 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zonnebank: resultaat?

  5-6-2008 14:03:08
hallo
ik ben pas gestart met de zonnebank en vroeg mij af vanaf hoeveel keer ongeveer je echt resultaat begint te zien?
Mag ik ook een egaal resultaat verwachten. Ik ben gestart met 12min, na hoeveel keer zou ik dit opdrijven of niet opdrijven?

Sandra
25-7-2008
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1275


Delphine
12-9-2008
 Meld misbruik5-6-2008 14:31:47

Ik weet niet hoelang het nog is tot de trouw, en of je bleek of bruin bent. Maar als je normaal vrij bleek van nature bent, zou ik niet te veel overdrijven.
Maar doe waar je je goed bijvoelt :)
Als je toch liefst zo bruin mogelijk wordt, spreek er eens over met iemand van het zonnebankcenter?



Sandra
25-7-2008
 Meld misbruik5-6-2008 14:41:10

het is nog anderhalve maand tot ons huwelijk en ik ben vrij bleek...



Delphine
12-9-2008
 Meld misbruik5-6-2008 14:57:04

Heel eerlijk: ik zou bij die 12 minuten blijven, en max 2x per week.
Als je altijd vrij bleek bent, en opeens redelijk bruin bent op de trouw zullen ze meer kijken naar je nieuwe kleurtje, dan dat ze zullen letten op je kleedje, en op jullie als pasgetrouwd koppel.

Maar dit is mijn mening, doe vooral waar jij je het beste bij voelt !



Sofie
22-8-2008
 Meld misbruik5-6-2008 15:40:23

Hey,
Ik ben ook met een kuur begonnen. Ben er nog maar één keer twaalf minuten onder geweest, maar ik ga morgen voor de tweede keer, ook telkens twaalf minuten. Niet meer, hoor en slechts één keer per week. Wij trouwen pas 23 augustus, dus nog tijd zat. Ik denk dat je het na vijf beurten toch al begint te zien. Ik hou je op de hoogte.

Groetjes,
ook een wanna be bruin bruidje



Kelley
20-9-2008
 Meld misbruik5-6-2008 17:35:23

Hallo, ik heb een zeer bleke huid en ben onlangs gestart met zonnebankkuur mét begeleiding. Ik mag om te beginnen maar 4 minuten onder de zonnebank. Dan na een paar beurten 6 minuten en om te eidigen met hoogstens 8 minuten. Wij trouwen pas 20 september en dus geleidelijk kleurtje opbouwen.

groeten,



Tamara

 Meld misbruik5-6-2008 18:23:46

Wij zijn een 3-tal weken geleden met de zonnebank. Eerst een paar keer 8 min, nu zitten we aan iets meer dan 10 min.
Langer dan dit wil ik niet, stel u voor dat ge helemaal verbrandt ...



Tania
3-5-2008
 Meld misbruik6-6-2008 16:28:39

Hey,

Ik was ook vrij bleek, ben uiteindelijk 10 keer geweest, begonnen met 10 min en opgedreven naar 20 min (de laatste 3 keer). Ik zag echt wel mooi bruin, niet overdreven, net goed. Ik vond het ondanks de verwachtingen heel plezant, want ik zie altijd heel bleek. Nu gaat de kleur er geleidelijk aan wat af, ben wel niet van plan nog te zonnebanken wegens huidrisico. Maar voor de trouw was het heel fijn om eens bruin te zijn...:)

Groetjes,

Tania


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...