Terug naar overzicht
Hallo Vi,Inderdaad je hebt er werk van gemaakt, merci voor je mailtje.Geniet er van op jullie mooie dag!groetjes sylvia
Ik vraag hier niets voor hoor. Duim gewoon mee voor zaterdag mooi weer!! Er zijn reacties bij die zeggen dat ik beter een wedding planner kan worden :-) leuk complimentje! Denk als iemand mij kon helpen om geld te besparen voor den trouw... kzou het ook weten! Ik heb gewoon enorm veel gehad aan deze site en wil het gewoon delen met jullie en zo help ik ook andere bruidjes héVi en Tony07/06/08
Hallo Vi,Ik heb duidelijk iets gemist, maar jij kan blijkbaar tips geven om het allemaal wat betaalbaarder te maken?Als ik het goed versta heb je dit via mail verzonden..Wil je dit ook naar mij verzenden aub?sofie_delodder@hotmail.comThx hé!!Liefs,Sofie12/09/2009
Hallo Vi,Ik ben ook wel geïnteresseerd in die tips. Trouwen en bouwen tesamen is een kostelijke affaire.... bolsevy@yahoo.combedanktEvy
Hey Vi,moest je in alle drukte nog even tijd vinden mag je het naar mij ook doorsturen.Ik duim alvast mee voor het goede weer.Succes en geniet er van!Sarah15/08/2008sarahvermeir@pandora.be
halloTips zijn altijd welkom !En was het een geslaagde dag ? Het was in elk geval al wel mooi weer he .groetjes dakanni@gmail.com