Nu Online
Momenteel zijn er 216 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

inpakken kleed

  5-6-2008 12:38:12
Hallo allemaal,

ik vroeg me af hoeveel je mag vermageren om je kleed nog mooi te kunnen versmallen?

Pascale
11/10/2008

pascale
11-10-2008
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 949


eline
5-9-2008
 Meld misbruik5-6-2008 13:52:37

Hey Pascale,

Ik heb ergens gelezen dat 2 kleding maten nog goed te doen is en dat meer problematischer wordt, maar ik ben het ook niet zeker

groetjes ELine
05/09/2008



Gerlinde
2-8-2008
 Meld misbruik5-6-2008 14:27:09

Hey,

Mijn mama maakt mijn kleed zelf en een styliste heeft mijn kleed getekend en het patroon gemaakt. Zij zegt dat eens je kleed je goed past, je niet meer mag vermageren of verdikken.

Als je nog vermagert dan valt je kleed niet meer zo mooi zegt ze.

Groeten,

Gerlinde



Amber
9-8-2008
 Meld misbruik5-6-2008 17:13:36

Hoi,
tegen mij zeiden ze dat ik max. 6kg mocht vermageren...
xxx



heidi
7-6-2008
 Meld misbruik5-6-2008 17:26:22

hallo,

ik ben 12 kg afgevallen en in maten voor trouwkleren zijn dat dus 3 maten minder en mijn kleed is nu nog mooier dan ervoor. hangt denk ik ook wel van model af, maar kleiner maken is mooier dan groter maken.

groetjes
heidi



Ellen
21-6-2008
 Meld misbruik10-6-2008 10:27:55

Hey Pascale

Los van vermageren. Tussen mijn heupen en mijn middel zitten twee kledingmaten verschil. concreet betekent dit dat men mijn kleed op maat van mijn heupen heeft besteld en dat de rest (bovenkant) dus twee kledingmaten moet worden ingenomen.
de eerste pas was dan ook niet zo geweldig, buiten op mijn heupen, paste het nergens... Het kleed is enorm ingenomen geweest op mijn middel en mijn borsten. ik heb hen zelfs meer laten innemen dan ze zelf wilden..
Gisteren tweede pas...beetje schrik dat ik verdikt was en er niet meer zou inkunnen (ik had tenslotte zelf gevraagd om meer in te nemen) resultaat... ze moeten nog extra innemen..
Je ziet er echt niets van hoor!

Groetjes
Ellen
21/06/08


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...