Nu Online
Momenteel zijn er 128 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Been gebroken

  5-6-2008 11:53:14
Ik trouw binnen exact één maand, en heb aan veel dingen gedacht, maar niet aan het feit dat ik juist één maand voor onze trouw mijn been zou breken. Was bezig met start to run om wat fitter voor de dag te komen, en wat blijkt: overbelasting en mijn knie gebroken. Verdict minstens 8 weken in zo'n brace. Bye bye openingsdans, huwelijksreis... Zit toch een beetje in de put... Voor alles is bijna een oplossing, maar voor dit?
Zit in een rolstoel of loop rond met krukken...

Christel
5/7/2008

Christel
5-7-2008
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1121


Charlotte
19-9-2008
 Meld misbruik5-6-2008 12:12:41

Ocharme meid, das idd wel een serieuze domper op zo'n belangrijke dag hé. kHoop dat je missch toch nog een haalbare oplossing vind. Veel moed alleszins!



sylvia
9-5-2009
 Meld misbruik5-6-2008 12:53:40

Hallo,
Oh ik mag er niet aan denken als me zoiets zou overkomen, ik vindt het verschrikkelijk jammer voor jou, maar medelijden ben je nu niet geholpen he, ok.
Hier gaan we dan, het zal een beetje tijd en inspanning kosten maar alles kan.
Ik heb een tijdje in een instelling gewerkt waar ook veel bewoners in een rostoel zaten of braces hadden en krukken enzo, en geloof me ook deze memsen willen feestvieren, dansen met iemand die in een rolstoel zit kan ook je moet wel wat oefenen en misschien moet je een beetje hulp zoeken bij een dansschool of vereniging die hiermee ervaring hebben misschien kan je van hen ook een rolstoel lenen ze zijn compacter en wendiger maar het kan ook met een gewone hoor. je partener moet er wel voor te vinden zijn (maar wie wil zijn vrouwke niet gelukkig zien)maar het is heel mooi eigenlijk je zou verschieten hou je kan zwieren in zo een karretje. ik weet wel dat zo kort voor je huwelijk je weinig tijd hebt en druk, maar een openingsdans mag niemand je ontnemen he, al doen we het op onze kop.
om je krukken een beetje op te vrolijken kan je lint kopen je begint te omwikkelen van onder naar boven boven aan maakje een mooie strik en laat de eindjes afhangen eventueel haal je bij de bloemenwinkel een buisje voor een bloem en en winkel je het mee in bovenaan en dan de strik dan kan je er ook een bloemeteje insteken.
veel succes.
groetjes sylvia



Sandra
25-7-2008
 Meld misbruik5-6-2008 13:00:28

Christel,
wat erg voor je meid. Ik kan me voorstellen dat je in de put zit, je kijkt daar zo lang naar uit en dan heb je zoiets voor zeg. Ik hoop dat je je er niet door laat kennen en dat je er alsnog het aller allerbeste van zal maken op jullie dag!



Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik5-6-2008 13:10:05

ooooh Christel!
Dat is idd zeer lastig!
Wat jammer voor je!
Maar probeer er echt het beste van te maken!
Voorzie de dingen gewoon zodanig dat jij veel kan zitten.
De trouwfoto's op zich kan je ook altijd nadien nog eens laten trekken hé!
Pieker er niet teveel over, het is nu zo, maak er het beste van!
Knuffel!
Liesbeth



Inge
3-4-2009
 Meld misbruik5-6-2008 13:24:53

Maar Christel toch!! Vind dit enorm jammer voor je!! Je trouwdag is iets waar je al lang naar toe leeft, maar probeer er toch het beste van te maken. Uiteindelijk trouw je voornamelijk met je gevoelens, je hart!! Zolang de liefde tussen jullie maar aanwezig is! Maak er gewoon een zeer fijne dag van en genieten doe je vooral van de kleine dingen, een lach, een traan, een knuffel, een kus...
Genieten is de boodschap!!
Inge



Gerlinde
2-8-2008
 Meld misbruik5-6-2008 14:31:23

Hey,

Hier iemand die net niet in hetzelfde schuitje zit. Binnen een kleine twee maanden trouwen wij. Ik heb al anderhalve week pijn aan mijn knie. Ook door een dwaze beweging te maken. Dinsdag naar de dokter geweest. Hij twijfelt: ofwel gewrichtsbanden verrokken ofwel miniscus. Ik moet een week afwachten. Als de pijn dan niet voorbij is, wordt het een MRI scan en waarschijnlijk kijkoperatie. Dit kan ik ook wel missen als kiespijn, dus ik hoop dat mijn knie volgende week stukken beter is.

Groeten en ik leef met je mee!

Gerlinde



Tina
28-6-2008
 Meld misbruik5-6-2008 16:37:12

Hoi!

Jullie zijn niet alleen hoor. Ik trouw binnen 3 weken en ben vorige week aan mijn elleboog. Alles is goed gegaan maar ik kan hem nog niet goed bewegen. We kunnen misschien een clubje oprichten. Het enige wat ik kan zeggen is probeer er het beste van te maken. Het is niet leuk maar je kan er niets aan veranderen. Ik duim in ieder geval voor je dat je snel geneest en dat je toch een supermooie dag hebt!!

Groetjes,
Tina xx



Amber
9-8-2008
 Meld misbruik5-6-2008 17:10:54

Ai meisje,
Das kweetni hoe erg!! Ik mag er niet aan denken!! :-( :-(
Probeer er toch van te genieten! Je huwelijk wordt op deze manier wel legendarisch! En dan de EXTRA aandacht die je zal krijgen... probeer er gewoon niet teveel aan te denken. Ben er zeker van dat je dag perfect zal verlopen, geniet er maar van!

PS: kan je geen oplossing vinden voor de openingsdans? Laat je ventje je ondersteunen, en dan in de ene hand een mooi versierde kruk? Op een traag, niet al te lang, nummer moet dit toch lukken? :-)

Ik wens je een fantastische dag en het allerbeste toe!
www.thierry-amber.bruiloftsite.nl


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...