Terug naar overzicht
Hey LiesbethIn rijsel zijn er inderdaad een 3 tal winkels in 1 zelfde straat in rue leon GambettaEn daarnaast is er nog een confectie zaak genaamd Tati mariage (hebben ook een website)in Rue faidherbe, zij hebben goedkope kleedjes als je daar wil passen best op voorhand op de website kijken welk je wiltzodat je ze kunt passen.Hopelijk ben je geholpengroetjes ELine05/09/2008
Tati ligt vlakbij het station van Rijsel, ik ben er een paar maanden geleden langs geweest. Ik had ook op de site gekeken welke kleedjes ik wou passen maar dat was nogal een ontgoocheling. Ze hadden geen enkel kleed dat ik voor ogen had (en ik had er vier gekozen) en als je niet van plan was om direct te kopen, mocht je maar twee kleedjes passen. Ze waren er allesbehalve vriendelijk en alles moest snel-snel gebeuren (heb er amper vijf minuten gepast, kreeg nauwelijks tijd om mezelf in de spiegel te bekijken...Uiteindelijk zag je wel dat de kwaliteit veel minder was en ik heb ondertussen mijn kleed bij Sofie in Deinze gekocht (daar is er momenteel uitverkoop en alles is 30 procent afgeprijsd).Groetjes,Inge