Nu Online
Momenteel zijn er 111 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijk + zwangerschap

  5-6-2008 8:39:49
Hallo mensen,

Misschien herinneren sommigen onder jullie nog wel dat ik tijdens mijn laatste voorbereidingsweken ook een zwangerschapsbehandeling zou starten.
Wel dat is ook zo gegaan. Veel van de familie hadden dit afgeraden: zie dat er iest misloopt, zie dat je misselijk bent ... Maar onze wens was te groot!!
Al heel snel merkte men op dat ik heel veel eicellen aanmaakte, ik had er meer dan 70 terwijl het gemiddelde rond de 8 ligt.
Met als gevolg: vorige week misselijkheid, duizeligheid, dikke buik ... In't ziekenhuis: OVERSTIMULATIE.
Heb daar intussen 5dagen gelegen, en ja den trouw wacht niet en is al over 22 dagen! Nu ben ik intussen thuis en voel mij al iets beter maar die buikomtrek en het gewicht neemt maar niet af!!
Heeft iemand van jullie een idee hoe lang dit zo duurt? De dokter had nochtans gezegd enkele daagskes, deze week is het weg. Maar 't mindert niets!!

Groetjes,
een al beetje ongerust bruid aan het worden.

valentine
27-6-2008
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1005


Amber
9-8-2008
 Meld misbruik5-6-2008 11:47:32

Hey,
Ik denk dat dat van persoon tot persoon afhangt.
Misschien toch maar beter naar de familie luisteren en er even mee stoppen...?
Kwestie van nog in je bruidsjurk te geraken.
Alvast veel succes met de trouw en het "zwangeren". :-)
xxx
www.thierry-amber.bruiloftsite.nl



Charlotte
19-9-2008
 Meld misbruik5-6-2008 12:18:24

Hey Valentine,
voor die laatste 22dagen zou ik het nu ook wel even laten hoor. Ok, vlug zwanger zijn zou tof zijn (dat wil ik tenslotte ook) maar ik vind niet dat je je huwelijksdag erdoor mag laten verpesten. Misselijk en duizelig zijn op zo'n mooie dag, kmag er niet aan denken. Ook voor je aanstaande en (schoon)ouders zal dit niet echt plezant zijn, ipv een feeststemming zal er een bezorgde, ingehouden sfeer hangen denk ik. Nu, het blijft nog altijd jouw keuze hé. Veel succes alleszins!
Je bus-genote



valentine
27-6-2008
 Meld misbruik5-6-2008 15:13:21

Heila,

Eventjes voor de duidelijkheid. De behandeling zelf is intussen al afgelopen hoor, dus nu even geen spuitjes meer. We hebben er ook voor gekozen om nog geen embryo in te planten omdat ik nog niet heel lekker ben. Alles werd dus ingevroren.
Dus op zich heb ik nu geen behandeling meer en zal ik dus ook zeker niet zwanger zijn.
Die hyperstimulatie is pas ontstaan de dag nadat ze de eicellen hebben opgepikt. Tuurlijk niet allemaal en das oa probleem geweest.
Nu voel ik mij wel al beter maar die buik is nog zo ongelooflijk dik, ik sta overal opgespannen gelijk dat mijn vel te klein is. Overal zit vocht, ik weeg nu dus ook 6kg meer.
Grootste zorg: hopelijk heb ik weer een zo goed als plat buikje op de dag van ons huwelijk!!

Groetjes



veronique
13-9-2008
 Meld misbruik6-6-2008 11:16:57

Hey,
als je veel vocht opgestapeld hebt, mag je dan niet enkele dagen een diureticum nemen van je dokter (wel aan de dokter vragen!)? Anders kan zo een zweetriem rond je buik of drainage-massage je misschien helpen? Veel succes! Veronique


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...