Nu Online
Momenteel zijn er 30 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidssuiker aan de kerk

  5-6-2008 0:15:03
Hey medebruidjes,

Ik wil dit weekend eens een kijkje gaan nemen of ik iets leuk vind als bedankingetjes voor de kindjes aan de kerk. Ik heb al een ideetje in men hoofd, maar ik weet niet goed hoeveel stuks ik moet voorzien... Ik zat te denken aan 25 stuks, of is dit te weinig?

Groetjes,
Annelies

Annelies
23-8-2008
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 855


Amber
9-8-2008
 Meld misbruik5-6-2008 11:20:41

Hey
Wij geven een leuk potloodje met een poesje erop, met daaraan een klein zakje rode snoephartjes. Wij voorzien 20 stuks, omdat we niet zo veel kinderen verwachten.
xxx
www.thierry-amber.bruiloftsite.nl



Joke
6-12-2008
 Meld misbruik5-6-2008 13:05:52

hangt er natuurlijk allemaal van af hoeveel kindjes je in je familie of vriendenkring hebt he... ik voorzie zeker 40 stuks, aangezien ik kleuterleidster ben en men klasje naar de viering komt...

groetjes



Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik5-6-2008 13:13:35

Wij hadden 50 puntzakken snoep voorzien en we hebben die ook meegenomen voor de kinderen op de receptie.

Uiteindelijk zijn er op het feest ook nog drie zakken ofzo opengegaan voor wie wou.We hebben 6 stuks ofzo over, maar dat zijn dan ook dingen die je lang kan houden en zelf nog opeet :-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...