Nu Online
Momenteel zijn er 143 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vraagje

4-6-2008 21:54:21
Hallo allemaal
Heeft er iemand van jullie ervaring met Gasthof ter Venne in langdorp?

bettina
27-12-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 378

Esther

Meld misbruik5-6-2008 10:26:47

Wij zijn in een zaal van Gasthof ter venne getrouwd (ze hebben 2 zalen op verschillende locaties/straten in Langdorp) en waren zeer tevreden. We hebben enorme goede feedback gekregen van onze gasten, vooral van onze receptie gasten (we hebben een degustatie receptie gegeven). In Gasthof Ter Venne moet je vooral gaan als je een feest wil geven waar het accent wordt gelegd op goed eten en goede wijn want dat is van zeer hoogstaande kwaliteit bij hen. Prijzen (voor ons) waren 75 euro per avondgast, 35 euro per receptie gast (inclusief drank en bediening en zaal).

Kirsten
9-6-2007
 Meld misbruik5-6-2008 11:38:43

Wij zijn vorig jaar in juni getrouwd en hebben ook onze feest gegeven bij Gasthof Ter Venne (onder 't Riet). Een echte aanrader!!! Het feest was echt af en je moet zelf naar niets omzien; op het feest wordt alles geregeld door een ober die dat supergoed doet. Ook het eten was erg lekker! Alleen maar goede commentaar! Echt een topper.

Groetjes,
Kirsten
www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl

bettina
27-12-2008
 Meld misbruik5-6-2008 14:53:54

esther hadden jullie ook landen buffet?

Wendy
2-8-2008
 Meld misbruik5-6-2008 21:13:12

mijn zus heeft er haar feest gegeven en op 2 augustus zullen wij hetzelfde doen. We gaan het bbq buffet nemen en om 21 uur komen kameraden,collega's,... voor het hapje tapje buffet

Groetjes

wEndy

Esther

Meld misbruik6-6-2008 14:11:21

@bettina: neen, we hebben gekozen voor een 3-gangen menu met dessertenbuffet.

Tegenwoordig zie je overal het landenbuffet aangeprezen staan en vandaar dat we dat eigenlijk dat niet meer zo origineel vonden. Maar ben wel zeker dat het landenbuffet jullie niet zal teleurstellen. Het eten (en de wijn) is er echt heel erg goed. Echt klasse.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...