Nu Online
Momenteel zijn er 284 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

5OO euro voor dj. Duur?

4-6-2008 20:05:03
Hallo,

Onze dj kost 500 euro. Hiervoor speelt hij van het begin van het avondfeest tot het einde.
Wat vinden jullie hiervan? Is dit duur of valt dit mee?

Vriendelijke groeten
Riet

Riet

Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 591

Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik4-6-2008 20:32:23

Hallo,
Wij hebben 325 euro betaald. Was wel geen bedrijfje maar iemand die dat na zijn uren deed.
Groetjes

Ann
14-6-2008
 Meld misbruik4-6-2008 21:12:16

hey,

wij betaalden 250 Euro (begin tot einde).
De dansvloer is geen moment leeg geweest, dat wil toch wat zeggen!
Als je info nodig hebt over deze DJ, laat het dan maar weten

ann

LEEN
6-9-2008
 Meld misbruik4-6-2008 21:33:36

wij betalen 500€ , er waren er zeker goedkopere maar van deze zijn we zeker dat hij goed is. hij draait op de after work party's in cafe local dus das altijd goede muziek (dj hans )

evy
1-3-2009
 Meld misbruik4-6-2008 22:12:02

Wij betalen 350€ van begin tot einde.

vanessa
20-6-2008
 Meld misbruik5-6-2008 7:18:39

hallo

wij betalen 475 euro , we hebben hem gekozen via de feestzaal.

mvg

lieve

Meld misbruik5-6-2008 8:01:22

Wij betalen 800..

.. er komt wel een tweede lichtman mee, en hij brengt eigen installatie mee (wil niet spelen op installaties zalen)..
mm.. hoop dat die kerel niet té omhooggevallen is en het gewoon echt goed gaat doen die avond, want voor zo'n bedrag mag dat wel ..
't is mijn ventje dat hem zo graag wil.

Cedric

Meld misbruik5-6-2008 8:15:02

Beste

Wij zijn een bedrijf dat licht en geluid levert voor verschillende evenementen.
Dus ook discobar.
Wij werken met een vaste prijs. Overuren worden niet aangerekend.

Voor meer informatie kan u altijd eens een kijkje gaan nemen op onze website.
www.partylighting.be

Wenst u een vrijblijvende offerte, aarzel dan niet ons te contacteren.

Mvg
Partylighting

Petra
22-8-2008
 Meld misbruik5-6-2008 8:20:52

Oeps das inderdaad veel hoor, maar misschien is hij echt wel heel goed. Een DJ is toch één van de belangrijkste zaken op je feest. Je feest valt of staat met de DJ hoor, echt waar ! Dus je mag zeker niet de eerste de beste nemen. Mijn toekomstige is zelf DJ, ik ga altijd mee met hem, dus dat is superleuk nu want ik ben ongeveer elke week wel ergens op een trouwfeest, morgen ook alweer ;-) Hij vraagt normaal 350 euro, werkt met zijn eigen installatie en verlichting, en rekent geen overuren. Hij doet het als zelfstandig bijberoep, dus moet ook zijn bijdragen betalen + hij koopt elke week de nieuwste cd' s die uitkomen dus dat kost ook veel geld. We spelen overal dus zijn regelmatig lang op de baan, dan ook nog het opstellen en afbreken, er komt echt veel bij kijken. Maar ik heb het toch al kunnen klaarspelen dat hij voor mijn medebruidjes hier nog wat minder aanrekent dan zijn vaste prijs ;-)Ik weet als geen ander hoeveel zo een trouw wel kost natuurlijk hé ;-)
Groetjes en allemaal een spetterend feest gewenst !!!
Petra
22-08-08

Evi
30-5-2009
 Meld misbruik6-6-2008 9:41:34

Wij betalen 550euro. Tuurlijk zal je goedkoper vinden, maar dan zit er ook een verschil in nog andere zaken dan de prijs alleen. Als je een prof dj neem (lees: iemand dit doet als fulltime job) dan zit je aan een gmdd prijs. Iemand die dit als hobby doet of bijberoep kan natuurlijk iets minder vragen. Wij wilden iemand die er fulltime mee bezig is omdat een dj je feest echt kan maken of kraken en met een prof is dit risico kleiner. Onze dj werkt normaal voor 450euro, maar door de keuze van onze feestzaal is hij verplicht met een grotere installatie te komen, waar door hij ook duurder geworden is.

Ga mss eens na of je dj prof of hobby dj is. Indien hobby vind ik hem idd duur, anders niet.

grtjs

LeBart

Meld misbruik6-6-2008 13:59:47

1. prof. of in bijberoep ... belasting en sociale bijdragen zijn voor beiden hetzelfde.

2. prof, hobbyist of muziekliefhebber ... cds en platen zijn voor iedereen even duur of goedkoop.

3. Iemand die moet leven van het dj'en komt er niet met 500 euro per avond te vragen. Of je hebt verschillende djs die voor je draaien en doet wekelijks x-aantal feesten.

4. wat hier vergeten wordt is dat de prijs van een dj meestal afhankelijk is van zijn marktwaarde, als je wekelijks een feest kan draaien aan 500 euro of meer, waarom zou je dan minder vragen.

dj LeBart

Sabine
5-4-2008
 Meld misbruik8-6-2008 0:33:52

Wij betaalden 675euro van 20u tot einde.
Materiaal van superkwaliteit, goeie boxen, spotten rondom de dansvloer,....

De DJ bepaald voor een groot deel het feest, hou hier rekening mee. Heb je de kans om hem eens bezig te horen, grijp deze dan. Onze DJ draaide geen bruiloften, maar we vonden hem zo goed dat we hem kregen overtuigd, en de reacties waren super!

david

Meld misbruik11-6-2008 22:52:40

Beste Rita,

Het uurloon van een goede professionele dj bedraagt zo'n 55- 65€ per uur. Hiermee betaal je dan wel meer als het gemiddelde
voor een 35- 45€ per uur vind je heel veel goede dj's

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...