Nu Online
Momenteel zijn er 77 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Liefde is ... kalender

  13-4-2005 17:38:40
Hoi allemaal,
Ik ben druk op zoek naar een 'liefde is...' kalender. Ik zou graag de prenten gebruiken voor ons misboekje en op het avondfeest. Heeft er iemand ene liggen die ik eventueel kan overkopen (of enkel lossen blaadjes is ook goed) of weten jullie nog een winkel waar ze er nog verkopen, want het jaar is al bijna half. (liefst regio Kempen)

Bedankt!!
Mieke en Yves
2 juli!!!!!

Mieke
2-7-2005
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 2717


Sylvie
1-7-2006
 Meld misbruik13-4-2005 18:31:12

Hallo Mieke

Als via google "Liefde is ..." intypt dan kom je zo bij enkele plaatjes terecht.
Verder kan je misschien even langslopen bij EXPO, misschien hebben ze nog kalenders in voorraad.

Groetjes Syl*



julie
14-5-2005
 Meld misbruik13-4-2005 20:10:13

Ik weet dat je die kalenders kon bestellen bij de boekenclub ECI. Ze hebben ook een site. Misschien heb je daar nog geluk en kun je nog een bemachtigen.

Veel succes

Julie



Isabel
4-6-2005
 Meld misbruik13-4-2005 20:44:28

Mieke,
Ik heb er heel wat staan op de pc, als je me je mail-adres geeft kan ik ze doorsturen. Het mijne is IsabelWerbrouck@yahoo.com.

Groetjes Isabel



Els
1-4-2006
 Meld misbruik13-4-2005 22:13:33

wij hebben die thuis liggen, wel afgescheurd weliswaar, maar het is nog wel een volledig jaar...
groetjes,
Els



Veerle
8-7-2006
 Meld misbruik14-4-2005 0:38:54

Hoi

Op volgende websites vind je ook afbeeldingen van liefde is...

http://users.pandora.be/metalgirlie/liefde_is.html#x

http://liefdeis.web-log.nl/

Succes met je zoektocht!



Gaëlle
16-9-2005
 Meld misbruik14-4-2005 10:05:17

hoi Mieke

Bij de Inno in Brussel waren ze een paar weken geleden ook nog te koop. En waarschijnlijk vindt je ze ok wel bij de Art Shop, of de Expo ofzo .. ik las in een ander bericht wat je ermee gaat doen, leuk idee! Wij denken eraan om ook zoiets te doen maar dan misschien met die Jan Vis beertjes ofzo. Veel succes nog met de voorbereidingen!

Gaelle



Heidi
23-7-2005
 Meld misbruik21-4-2005 10:22:02

Als ik me goed herinner heb ik deze al eens zien liggen bij de blokker of de fun.

Groetjes,

Heidi

... nog 93 dagen


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...