Terug naar overzicht
hey wij trouwen 28 juni, en hebben voor de bruidskindjes in brussel mooie kleertjes gekochtIn rue de brabant 50 euro voor een heel mooi kostuumpje vanaf 1 jaar en ook hemdjes en dassengroetjes purdey
wij gaan zaterdag het kostuumpje kopen voor onze bruidsjongen, hij zal op onze trouw 27maanden zijn dus nog vrij klein en gaan een beige linnen kostuumpje kopen met das en hemd. in unif in de quellinstraat in antwerpen (prijs +-160€ all in)
Hey,aangezien de heren in jacquet gaan, gaan wij voor onze bruidjongen (4 jaar) ook een jacquetje huren. Ik vind dat zo schattig. Voor het meisje zal het een kleedje worden, maar weet nog niet precies wat. Wij trouwen pas volgend jaar in mei, dus hebben nog wel even tijd daarvoor :-)Groetjes,karolien.
Hey,Wij hebben mijn 3 neefjes als bruidsjongetjes (3-5 en 7) en hebben ervoor gekozen om ze in kleren te laten rondlopen waar ze zich goed in voelen. We hebben een driekwart-broekje, gestreept hemdje en debardeur gevonden, alles bij Filou&Friends. Echt héél schattig als ze het alledrie aan hebben.We hebben hiervoor gekozen omdat mijn oudste neefje een tweetal jaar geleden ook bruidsjongen is geweest en toen een jacquet moest dragen. Dat was echt héél schattig, maar zijn benen deden pijn omdat de broek pikte. Hij wou eerst geen bruidsjongen voor ons zijn, omdat hij zijn zere benen vol uitslag nog niet vergeten is. Dus een tip aan iedereen die een kostuum wilt kopen of huren voor de bruidsjongens, check eerst even of het een leuke stof om dragen is voor kindjes.
geen kostuumpjes voor onze bruidsjongen.wij houden het eerder casual maar netjes.grijze driekwarstbroek en mooi wit sportief hemd.wij laten foto's nemen int peerdsbos en daar kunnen de kindjes nog even spelen op de speeltuin en daarom houden wij het op nette maar afdraagbare kleren.mijn dochtertje heeft een mooi roze zomerjurk met wit bolero-vestje aan en ook dat kan ze nadien nog afdragen.