Terug naar overzicht
Hey Kimberly,Idd, het begint echt wel te korten! We zullen er nog maar van genieten want voor we het weten is het al voorbij!Waar trouwen jullie juist? Wij in Nijlen!Groetjes, Karen
Hey KarenWij trouwen in Merelbeke dat is 10 min van Gent.Hopelijk hebben we mooi weer é.Ik ga alvast een kaarsje gaan branden in de kerk.Groetjes
hallo, Ik trouw een dagje later. en ja het gaat snel. Wij trouwen in Hechtel LIMBURG.kijk er echt naar uit.groetjes dorien
HalloInderdaad, nog 30 dagen. De zenuwen beginnen nu zo stilaan toch te komen hoor... Zeker ivm het weer. Ik hoop echt dat we mooi weer zullen hebben, niet te koud en niet te warm! Maar vooral geen regen... Zou echt erg zijn!En zijn jullie met alles al in orde?Groetjes Annelies
Hallo !!Wij trouwen ook op 4 juli 2008. Iedereen vraagt me al "ben je zenuwachtig?". Zijn jullie zenuwachtig? Ik totaal niet, is dit normaal?GroetjesSanne
Mij hebben ze ook al gevraagd of ik zenuwachtig ben maar heb m'n zenuwen nog volledig onder controle ;-) We zijn met alles ondertussen in orde. M'n ventje heeft afgelopen weekend zijn outfit nog gekocht. Alleen moet hij nog voor het bruidsboeket zorgen en dan is normaal alles gereed. Volgende week woensdag mag ik m'n kleed al gaan halen. Kijk er alvast al naar uit! En ik hoop natuurlijk ook dat we geluk gaan hebben met het weer! Laat ons hopen!!Karen x
Hey,Ook wij trouwen op 4 juli in Wevelgem.Jammergenoeg is het weer het enige dat we niet kunnen vastleggen of reserveren. Dus 'fingers crossed'!!Groetjes Céline
Hoi bruidjes,Ook wij trouwen op 4 juli en het begint inderdaad korterbij te komen. Aan mij hebben ze het ook al gevraagd of ik al stress heb! Dit is voorlopig nog niet het geval, ma zal ongetwijfeld binnen een paar dagen beginnen! We hebben eerst nog onze vrijgezellenavond op 21 juni, dus ik kan eerst uitkijken naar die dag want als ik mijn vriendinnen moet geloven wordt het fantastisch!!Iedereen nog veel voorbereidingsplezier en laat ons allen hopen op mooi weer!GroetjesTuline