Nu Online
Momenteel zijn er 39 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nog een dikke 2 maanden.....

4-6-2008 11:14:01
hallo bruidjes

pppfffff
23/08
komt zo dichtbij
ik heb er heel vaak stress en koppijn over
ga heel blij zijn als de uitnodigingen weg zijn en moet dan nog beginnen aan misboekje, inhoud heb ik al maar moet het nog allemaal op papier zetten.....

zijn er nog bruidjes die rond mijn datum zitten? en met wat zijn jullie nu allemaal bezig?
waar moet ik nu aan denken?

moeten we nu eindelijk VOOR alle vakanties van iedereen nog eens afspreken met die mensen enzo?

ppffff
ik mag er niet aan denken hoe vlug het nu komt.....

help

Tilly
23-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 445

Petra
22-8-2008
 Meld misbruik4-6-2008 11:20:53

Hier nog een stresskip ... voor 22-08-08. Ik loop momenteel ook op te tippen van mijn tenen. Wij zijn momenteel volop bezig met het ronddragen van de uitnodigingen, mijn ventje heeft met mij al de helft van het land afgereden omdat ik schrik heb dat ze in de post verloren gaan geraken ;-( Erg hoor. Vanmorgen eindelijk een fotografe gevonden voor een deftige prijs, en natuurlijk direct vastgelegd dus das ook weer een zorg minder. En verder is het gewoon aftellen hé ... pffffffff. En hopen dat niet teveel genodigden afbellen, maar voorlopig ziet het er heel goed uit.
Groetjes en nog veel succes verder !
Petra
22-08-08

Kristien
16-8-2008
 Meld misbruik4-6-2008 11:40:18

Lieve meiden, mijn huwelijk staat gepland voor 16/08/2008 en ik het totaal geen stress. Heel raar! Met nog 73 dagen te gaan, komt het heel dichtbij maar ach alles komt wel goed! Probeer er toch van te genieten want ik denk dat alles heeeeel snel voorbij zal zijn!
Groetjes, Kristien

Iris
14-8-2008
 Meld misbruik4-6-2008 11:45:33

He Tily,

Hier stresskip 2! Bij ons is het voor 14/08/08! Nog 71dagen amai amia, komt er vlug aan. En nog veel te doen! Vandaag komt druk kaartjes binnen, en dan moeten die nog deze week buiten, genodigden moeten bevesitgen voor 30juni!
Tily zou gewoon zien of je alle bevestigen hebt voor 30juni, dus ja voor hun verlof he!
Volgende week naar notaris, nog menu-ke kiezen voor middag, lingerie en schoenen nog zoeken. Ha ja en ook het bedankjes nog en misboekje.
Dus help denk dat ik ook nog weet wat te doen!
Succes en ook niet te veel stressen he!
Iris

Petra
22-8-2008
 Meld misbruik4-6-2008 11:57:39

Ik ben net bezig geweest met mijn draaiboek te maken voor onze trouwdag, en ik moet blijkbaar al om 8u30 opstaan om te trouwen om 15u30 of ik kom er niet. En ik krijg ineens schrik dat alles veel te krap is, nl. tijd tussen kapper en visagiste en mijn ventje die mij komt afhalen en tussen de trouw en de receptie ... pffffffff... weeral paniek !!!
We moeten ook nog schoenen hebben voor mijn ventje, ik moet nog een stuk of 10 uitnodigingen bijmaken want we vergeten constant mensen ... enz enz ... Voor het moment is het even één warboel in mijn hoofd.
Groetjes,
Petra
22-08-08

Tineke

Meld misbruik4-6-2008 11:58:23

Hey Iris,
Wij trouwen ook op 14 augustus!
Op dit moment gaat het nog qua stress, zit goed op schema... Maar heel af en toe komt er wel een klein paniekaanvalletje...
Ik ben vooral bang dat ik de dag zelf te veel zenuwen ga hebben...
Groetjes, Tneke
14/08/08

Sandra
30-8-2008
 Meld misbruik4-6-2008 13:18:43

Hey Tily,

Wij trouwen op 30/08/08 en moeten toch ook nog heel wat regelen. Toch proberen we zo kalm mogelijk te blijven. Als we denken aan hoe rap het er zal zijn, dan maken wij ons soms wel zorgen of alles in orde zal geraken en of we echt niets zullen vergeten.

Wij zijn momenteel ook druk bezig met de uitnodigingen. De meesten moeten volgende week de deur uit.

Verder zijn we ook bezig met de ringen. Ik hoop dat we dit weekend de knoop kunnen doorhakken. We hebben al een aantal juweliers bezocht. Telkens vonden we een aantal ringen mooi, maar toen we ze aandeden gaf het niet veel... Bovendien verschilt onze smaak. Dat maakt het er niet eenvoudiger op.

Eens de uitnodigingen de deur uitzijn, zullen we werk maken van ons misboekjes. We hebben nog niets van teksten gekozen. Gelukkig hebben we heel veel voorbeelden en documentatie van de pastoor gekregen. De muziekkeuze in de kerk is wel bijna zo goed als rond (wij werken met live-muziek).

En dan heb ik alleen over de belangrijke lopende zaken gesproken. Er moeten ook wel kleinere dingen geregeld worden.

Probeer in de mate van het mogelijke kalm te blijven. Laat je niet opjagen door je omgeving.

Succes nog en probeer er toch nog van te genieten!

saskia
18-7-2020
 Meld misbruik4-6-2008 14:17:58

adem een paar keer diep in en probeer je stressgehalte al zeker te halveren.
bij mij staan nog 9 dagen op de teller en dan gaan we ervoor.
wij hadden 7 weken en half om alles klaar te krijgen en het is ons ook gelukt dus weet zeker dat het bij al jullie stresskipjes ook wel goed komt.
succes!

natacha
25-7-2008
 Meld misbruik4-6-2008 17:33:55

hey

wij trouwen op 25/07/2008 en nu begint de stress toch echt te komen .
Alles is bijna gedaan enkel nog de kleine details .
Volgende week mogen we onze ringen gaan halen en dan zal het pas echt beginnen doordringen en nog meer stressen zijn.

groetjes natacha
25/07/2008

aurelie
30-8-2008
 Meld misbruik4-6-2008 19:12:49

Hoi hoi,

Vreemd hoor wij trouwen op 23-8-08 en ik moet zeggen dat de stress nog ver te zoeken is. Wij moeten echter ook nog een misboekje maken, bedankjes zoeken, de menu kiezen, de uitnodigingen laten drukken en versturen. Een draaiboek maken, nadenken over een tafelthema,...
Als je het zo opschrijft best veel, maar we hebben ook een drukke job en dus niet zo veel tijd om er echt over te stressen. Heb het idee dat alles wel in orde komt!

Veel succes en don't worry!
Groetjes aurélie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...