Nu Online
Momenteel zijn er 54 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ontvangst genodigden

4-6-2008 11:09:48
hallo

weten jullie een manier opdat iedereen van het ontvangstcomite (ouders en grootouders) weet wie ze de hand schudden?

wijzelf kennen meer dan 3/4 van de mensen, maar onze ouders en dan vooral de schoonouders uit NL kennen meer dan 3/4 van de mensen NIET!!!
zij zouden ook wel willen weten wie mijn baas is, wie die goede vriend is, wie buurvrouw is....
dit kan ik niet iedere keer zeggen

zou je iets kunnen doen, bordje plaatsen dat ze zich moeten kenbaar maken of zo, ....

herkend iemand dit?
iemand een idee???

hartelijk dank!!!

groetjes
Tilly

Tilly
23-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 316

julien

Meld misbruik4-6-2008 12:27:03

Hilde
14-6-2008
 Meld misbruik4-6-2008 12:40:09

Hoi Tilly

Mijn schoonfamilie is ook uit NL en ik heb ondervonden dat zij, als ze iemand ontmoeten, altijd hun naam zeggen en zelf heel open vragen wie dan wie is.
En anders moet je het er met hen eventjes over hebben of zo?
Veel succes nog
Hilde

Karolien
23-5-2010
 Meld misbruik4-6-2008 14:16:01

Hey,
ik zou het echt zijn gang laten gaan. Bij echt belangrijke mensen zoals je baas ofzo, moet je hem/haar maar even voorstellen aan je ouders / schoonouders. Ik zou niet met bordjes of kaartjes werken, dat is een beetje bizar. Wat je eventueel wel kan doen, is de ceremoniemeester / zaalverantwoordelijke vragen dat alvorens iemand je begroet schudt de naam luidop gezegd wordt zodat iedereen weet wie het is. Maar is wel omslachtig....

Groeten,
Karolien.

Gerlinde
2-8-2008
 Meld misbruik4-6-2008 15:58:03

Hey,

Iedereen verplichten om hem / haar kenbaar te maken, zou ik niet doen. Dit komt, in mijn ogen, onbeleefd over.

Maar wees gerust. Op ons feest ken ik ongeveer 90% en de andere van de andere 10% weet ik wie het is. Mijn vriend kent tevens 90%, maar van de andere 10% weet hij niet wie wie is. Mijn ouders kennen ongeveer 80% van de mensen en mijn schoonouders in spé een 20%. Dit komt omdat mijn vriend op de receptie slechts een 15-tal personen uitnodigd en op het avondfeest een 10-tal. Al de rest is familie of vrienden van mijn familie.

Groeten en veel succes.

Gerlinde

Kimberley
12-9-2008
 Meld misbruik5-6-2008 8:44:55

Hey,

Ik kom zelf uit NL en ik weet dus hoe "wij" zijn. Als het niet gebeurd bij het ontvangen van de mensen, dan wel daarna. Ik zou me daar niet druk om maken. Als ze de kans krijgen zullen ze wel een praatje maken met die mensen en er zo achter komen wie wie is. Of ze vragen het je daarna. Ik had dat ook op de trouw van mijn zus.
Dat komt allemaal wel goed!

Groetjes!!!

Kimberley
12/09/2008

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...