Terug naar overzicht
Hoi TillyMijn schoonfamilie is ook uit NL en ik heb ondervonden dat zij, als ze iemand ontmoeten, altijd hun naam zeggen en zelf heel open vragen wie dan wie is.En anders moet je het er met hen eventjes over hebben of zo?Veel succes nogHilde
Hey,ik zou het echt zijn gang laten gaan. Bij echt belangrijke mensen zoals je baas ofzo, moet je hem/haar maar even voorstellen aan je ouders / schoonouders. Ik zou niet met bordjes of kaartjes werken, dat is een beetje bizar. Wat je eventueel wel kan doen, is de ceremoniemeester / zaalverantwoordelijke vragen dat alvorens iemand je begroet schudt de naam luidop gezegd wordt zodat iedereen weet wie het is. Maar is wel omslachtig....Groeten,Karolien.
Hey,Iedereen verplichten om hem / haar kenbaar te maken, zou ik niet doen. Dit komt, in mijn ogen, onbeleefd over. Maar wees gerust. Op ons feest ken ik ongeveer 90% en de andere van de andere 10% weet ik wie het is. Mijn vriend kent tevens 90%, maar van de andere 10% weet hij niet wie wie is. Mijn ouders kennen ongeveer 80% van de mensen en mijn schoonouders in spé een 20%. Dit komt omdat mijn vriend op de receptie slechts een 15-tal personen uitnodigd en op het avondfeest een 10-tal. Al de rest is familie of vrienden van mijn familie.Groeten en veel succes.Gerlinde
Hey,Ik kom zelf uit NL en ik weet dus hoe "wij" zijn. Als het niet gebeurd bij het ontvangen van de mensen, dan wel daarna. Ik zou me daar niet druk om maken. Als ze de kans krijgen zullen ze wel een praatje maken met die mensen en er zo achter komen wie wie is. Of ze vragen het je daarna. Ik had dat ook op de trouw van mijn zus. Dat komt allemaal wel goed!Groetjes!!!Kimberley12/09/2008