Nu Online
Momenteel zijn er 132 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

videograaf misviering - west vlaanderen

4-6-2008 9:16:34
Dag bruidjes,

aangezien een vriend afgezegd heeft om te filmen zijn we nu nog op zoek naar iemand die wat kan filmen gedurende onze misviering. (iemand die dit doet in bijberoep of tegen een betaalbaar prijsje...)
We trouwen op 12 juli dus onze tijd dringt een beetje en graag had ik toch wat beeldmateriaal gehad. Iemand tips?

alvast bedankt!

Stefanie

Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 550

julien

Meld misbruik4-6-2008 12:30:06

FILIP

Meld misbruik5-6-2008 10:31:46

Beste Stefanie, kijk eens hier op deze site op de infopagina bij videoreportages F.D.VIDEOPRODUCTIES, bel me voor een detail prijs ik ben nog vrij op die zaterdag door een annulatie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...