Nu Online
Momenteel zijn er 125 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

feestelijk kleedje voor zwangere getuige

4-6-2008 8:52:34
Hallo allemaal,
Mijn getuige is 8 maanden zwanger als wij trouwen in augustus. Nu heeft ze dus heel veel moeite om een leuk kleedje te vinden. Ze woont in Zwitserland en tot nu toe was alles wat ze gezien had verschrikkelijk duur. Nu zaterdag is mijn vrijgezellendagje en komt ze naar Belgie. We gaan niet veel tijd hebben om die dag ook te gaan shoppen, maar we gaan het toch proberen. Kent er iemand een leuke winkel met positiekleding die ook een beetje betaalbaar is in de regio Leuven/Tienen. Zelf had ze in een boekje iets van "Mamalicious" gezien, maar heb geen idee of ze dat hier ergens verkopen.
Het probleem is ook dat ze niet weet hoe dik ze tegen dan zal zijn, momenteel valt het nog heel goed mee, ze is erg aan de fijne kant en als je het niet weet valt het niet op dat ze zwanger is. Maar dat kan snel veranderen he...
Bedankt!
Groetjes, Tineke
14/08/08

Tineke

Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 343

evy
1-3-2009
 Meld misbruik4-6-2008 10:05:56

www.mama-licious.com

Op de site kan je de collectie ook online bekijken, met de prijzen erbij. Ik vond 1 winkel in Leuven.
Sobello-Bondgenotenlaan 129

Groetjes Evy
01-08-2008

Misschien

Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik4-6-2008 10:58:15

Hallo,
Ik ben een keer in die winkel op de bondgenotenlaan in Leuven geweest en ik vond dat ze daar heel veel hadden... leek me een heel toffe winkel.
Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...