Terug naar overzicht
In princiepe kan je daar in een gewone bruidswinkel ook voor terecht.Als je twijfelt moet je het eens gaan passen.Op zich vindt ik er niks mis mee,mijn schoonzus had dat ook aan toen ze trouwde met m'n broer ,vond het haar zelfs mooier stan dan een kleed!!!Succes sarah
hallo,ik ben daar ook voor aan het uitkijken ,denk dat een broek met tuniek me beter zou passen .k ga dit weekend eens rondneuzen en passen....
Beste Sylvia,In de meeste steden is er wel een winkel met Indische kleding waar je ook sari's kan vinden. Ik weet niet uit welke regio je bent, maar in Mechelen is er een winkel (Damayanti in de Onze-Lieve-Vrouwstraat) waar ze dat wel zullen hebben of kunnen bestellen.groetjes
Hoi Sylvia, Was ook vertrokken met het idee om een broek te kopen, maar het is uiteindelijk toch een kleed geworden.Dacht ook dat ik daar niet mee zou staan, maar I was wrong.Dus mijn raad: gewoon eens iets anders passen en kijken waarmee je het beste staat...GroetjesInes3/10/2008
He Sylvia & Bruidjes,Hier Iris, ik heb ook voor een broek gekozen met voile over gedrappeerd! Van Linea Raffaëli's suite kleding. Wou ook iets, dat ik nog eens kon dragen na trouw! Want het is toch wel veel geld he en dit maar voor 1 dagje. Dus ben super blij met mijn broek. Succes bij je zoektocht!Iris(14/08/08)
anders moet je es langsgaan in een winkel die oni onik verkoopt. hun collectie is super uitgebreid, mijn kleren komen uit de suitecollectie maar is wel lange rok en haltertop ter info : www.oni-onik.be groetjes viv
hey,ik ga ook voor een broek ben naar de winkel gereden en kleedjes gepast en ook broeken en ik was verkocht voelde me er super in direct besteld en mag zaterdag voor de eerste keer terug gaan ben wel benieuwd nu. ik heb het mijne gekocht bij e en r wedding in beverlo en dit gewoon uit de bruidscollctie dus ik zou het zeker eens proberen als je er toch mee in je hoofd zit.alvast succes met je zoektochten laat iets weten hegroetjes debbie
ook ik trouw in broek met een voile die over mijn broek valt.ik heb dit gevonden in cache,sint gummariusstraat te antwerpen,zo goed als aan het sint jansplein.heel vriendelijke mevrouw,voor alle prijsklasses want ze hebben zowel budgetvriendelijke kleding( het mijne kost 277 euro) als echte prinsessenjurken van 1000 euro.je krijgt alle tijd om te passen en bent niets verplicht.ik had wel 10 stuks meegenomen naar de pasruimte en toen ik mijn keuze aandeed heeft ze de rest zonder morren gewoon terug weggehangen.gewoon van alles passen want ik ging voor een zwart of rood kleed maar ben buiten gegaan met een witte broek.zo zie je maar dat waar je je het beste in voelt moet je nemen.
Ik had een broek met tuniek aan van Talyna Lyn. Hier vind je de foto's: http://huwelijk.digirush.be (Bellewaerde).Heb het gehaald bij Scarpellini (Oostende) en kostte 840 euro (retouches inbegrepen).Kun je 's avonds nog heerlijk mee uit de bol gaan op de dansvloer! :D
Hoi Sylviaook ik heb gekozen voor een broek met voile over, met het oog op later. Zo kan ik het eventueel nog aandoen voor een andere feest of opening ofzo aangezien ik niet wit heb gekozen. Het is er 1 van Linea Raffaeli. Groetjes