Terug naar overzicht
Waarom maak je ze nie zelf,bij de geboorte van ons kindje,had ik da voor kindjs gemaakt,een zakje met smarties,een mooi strikje errond en een potlood half in het zakje stoken en mee vastgebonden met het lintje.Wij hebben voor de kindjes een badeendje in de vorm van bruidspaartjes,daar hang ik een klein zakje snoepjes aan.Grtz sarah
Dag SanneInderdaad, ik zou dat ook zelf maken! Niet zo heel veel werk aan en stukken goedkoper.Sarah: waar heb je die badeendjes gekocht? Lijkt me ook een leuk idee!Groetjes Annelies
Ik heb die via internet besteld,http://www.trouwen-feestartikelen.nl/Bruidspaar-Badeend... Hier is het linkje,ik heb er 22 besteld,dus 11 koppeltjes,het koste net geen 60 euro.portkosten inIk heb ze hier vorige week in de expo zien liggen voor 4euro het stuk!!!Ben dus veel goedkoper gesteld.Grtz sarah
Hallo,De potloden kan je in verschillende winkels kopen klinkt stom maar bij wibra,blokker,De krak(antwerpen),Hema,... dikwijls ook bij schoolgrief en in speelgoedwinkels soms ook en naargelang waar zeker niet duurder dan 1€.Voor de smarties kan je vb. terecht bij dreamland of happyland en zakjes en lintjes hebben ze daar ook. Voor 50€ kan je zeker 30zakjes maken.succes groetjes Sylvia
bij de ava kan je deze potloodjes ook vinden! ik zou zeker eens langs gaan bij een groothandel, want in sommige winkels is de prijs er echt wel over! Ik verwacht zo'n 30 kindjes aan de kerk, als ik voor elk van hen zo'n 3 euro moet betalen, loopt het wel op he!groetjes!
Voor de potloodjes zou ik idd ook naar de Wibra of bvb Zeeman gaan.Voor zakjes ga je best naar de Euroshop: 1,80 euro voor 10 zakjes (stof) ipv ruim 5,5 euro bij Ava en Veritas.Wij nemen gewoon van die witte zakjes met daarin vruchtenhartjes. Dat koppeltje eendjes heb ik toevallig voor mijn vriend gekocht, ik vond ze wel leuk.