Nu Online
Momenteel zijn er 162 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ervaringen met Nostalgic Cars

3-6-2008 21:32:43
Hey trouwlustigen,

Heeft er al iemand ervaring met de wagens van Nostalgic Cars?
Hebben een aantal leuke ideetjes gezien en hebben er online prijs gevraagd en het lijkt me heel schappelijk te zijn.
Maar ik had natuurlijk graag wat meningen gehoord, zowel positieve als negatieve...

Laat dus maar komen, die commentaar!!!

Groetjes
Ines
3/10/2008

Ines
3-10-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 702

saskia
7-9-2007
 Meld misbruik4-6-2008 16:21:21

hey

wij hebben vorig jaar een wagen gehuurd bij hen voor ons huwelijk, we hadden de amerikaanse flikkenbak ;-)
niks dan lof, zowel van ons als van familie. zeer goeie ontvangst toen ik ging kijken (was alleen want was verrassing voor ventje), heb daar bezichtiging gekregen van de helft van hun wagenpark. drankje erbij om alles te overlopen en zo. dan de dag zelf was de chauffeur goed op tijd, iets te vroeg zelfs, heel sympathieke mens.
toen we foto's gingen trekken was ook al alles ok, hij is zelfs een dijk opgereden met die wagen om daar foto's te kunnen maken.
alles verliep heel correct en was geen stijve bedoening, dat wilden we ook niet. en ze zijn idd heel schappelijk van prijs.
ik zou het zeker opnieuw doen en heb hen al aan verschillende vrienden aangeraden en ook die zijn tevreden.

ik zou zeggen ga zeker es een kijkje nemen ook.

groetjes
sas

Ilse
21-3-2009
 Meld misbruik4-6-2008 22:06:49

Hey Ines,

klopt het dat ik gisteren een reactie kreeg van jou ivm mijn berichtje voor een korte huwelijksreis?

Alvast bedankt voor je reactie! Ik ben helemaal weg van Sevilla. Lijkt me idd een droomlocatie voor een huwelijksreis! Kan je even laten weten welk hotel jullie hadden?

Bedankt en nog veel succes!!

Groetjes

Ilse

Ines
3-10-2008
 Meld misbruik5-6-2008 14:05:29

Hey Ilse,

Dat klopt, dat was ik.
Wij hebben de junior suite geboekt in Hotel San Gil. Twee jaar geleden hadden we dat hotel ook al toen we een rondreis hebben gedaan door Andalusië en het is echt top! Supervriendelijk, mooie kamers, geweldig ontbijtbuffet... Het ligt wel een eindje van het centrum af, maar je moet niet door groezelige buurten of zo, integendeel. Het is een heel volkse buurt, maar over de Avenida de Hercules is het heerlijk wandelen naar het centrum.

Echt waar: Sevilla is echt een aanrader en het hotel zeker ook. Kijk maar eens op http://www.sevillahotelsangil.com

Veel plezier nog met het kiezen van een bestemming. Laat me zeker weten wat het geworden is!

Groetjes
Ines
3/10/2008

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...