Nu Online
Momenteel zijn er 123 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

suitekleren

3-6-2008 21:25:59
hallo

weet iemand waar men goedkopere suitekleren kan kopen?mijn schoonzussen zien het nie echt zitten om voor 1 dag 1000euro te spenderen aan een kleed... toch willen ze nie onder doen voor mijn familie, want die hebben da wel gekocht... het mogen gerust collectie van vorig jaar zijn of beter nog voor te huren! we zijn van waasland.

groetjes

Els
19-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 692

Tamara
8-8-2008
 Meld misbruik3-6-2008 21:38:38

Hallo,

Misschien eens een kijkje gaan nemen bij de lokale vestiging van P&C. Die hebben normaal het hele jaar door galajurken enzo, dus misschien dat ze daar iets tussen vinden? Prijskaartje zal alleszins beter verteerbaar zijn dan voor suitekledij uit een boetiek.

Met vriendelijke groeten,
Tamara
www.080808.tk

Tamara
8-8-2008
 Meld misbruik3-6-2008 21:38:39

Hallo,

Misschien eens een kijkje gaan nemen bij de lokale vestiging van P&C. Die hebben normaal het hele jaar door galajurken enzo, dus misschien dat ze daar iets tussen vinden? Prijskaartje zal alleszins beter verteerbaar zijn dan voor suitekledij uit een boetiek.

Met vriendelijke groeten,
Tamara
www.080808.tk

Lien
19-9-2008
 Meld misbruik3-6-2008 23:10:28

Dag Els

Mijn zussen hebben hun "suitekleding" gekocht bij Still's voor een kleine 200euro.

Veel succes!

Joke
6-12-2008
 Meld misbruik4-6-2008 6:06:11

hey!

kan er mij iemand het adres van die Still's geven? men mama en zus zijn ook op zoek...

Sandra
30-8-2008
 Meld misbruik4-6-2008 13:30:37

Hey Els,

Een echte aanrader voor suitekledij is Anne-Sophie. Daar vind je suitekledij van oa Linea Raffaelli, Oni Onik,... aan soms wel 1/3 van de prijs! Mijn ma, mijn schoonzus en mijn getuige hebben er hun zin gevonden. Allen betaalden ze tussen de 200 en de 300 EUR. Echt wel de moeite hoor.
Je kan het vergelijken met een 'outlet' store. De kleedjes die er hangen komen van andere winkels en zijn zogezegd de overschotjes van de 'oudere collecties'. Soms zijn ze ook al eens gedragen (voor modeshow of gewoon door andere mensen eenmalig gedragen). Je kan na het feest, de kledij ook terugbrengen naar de winkel. Ze betalen dan een stuk terug.

Dit is hun website: www.anne-sophie.be , ze zijn gevestigd in oa Gent, Brussel

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...