Terug naar overzicht
Hallo,Misschien eens een kijkje gaan nemen bij de lokale vestiging van P&C. Die hebben normaal het hele jaar door galajurken enzo, dus misschien dat ze daar iets tussen vinden? Prijskaartje zal alleszins beter verteerbaar zijn dan voor suitekledij uit een boetiek.Met vriendelijke groeten,Tamarawww.080808.tk
Dag ElsMijn zussen hebben hun "suitekleding" gekocht bij Still's voor een kleine 200euro.Veel succes!
hey!kan er mij iemand het adres van die Still's geven? men mama en zus zijn ook op zoek...
Hey Els,Een echte aanrader voor suitekledij is Anne-Sophie. Daar vind je suitekledij van oa Linea Raffaelli, Oni Onik,... aan soms wel 1/3 van de prijs! Mijn ma, mijn schoonzus en mijn getuige hebben er hun zin gevonden. Allen betaalden ze tussen de 200 en de 300 EUR. Echt wel de moeite hoor.Je kan het vergelijken met een 'outlet' store. De kleedjes die er hangen komen van andere winkels en zijn zogezegd de overschotjes van de 'oudere collecties'. Soms zijn ze ook al eens gedragen (voor modeshow of gewoon door andere mensen eenmalig gedragen). Je kan na het feest, de kledij ook terugbrengen naar de winkel. Ze betalen dan een stuk terug.Dit is hun website: www.anne-sophie.be , ze zijn gevestigd in oa Gent, Brussel