Nu Online
Momenteel zijn er 194 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tegenslag

  13-4-2005 7:20:12
Help!!! Binnen drie dagen trouwen we. Gisteren komt mijn schoonmoeder een beetje ongelukkig ten val en ligt in het ziekenhuis. Toestand is niet kritiek maar ze zal hoogstwaarschijnlijk niet aanwezig kunnen zijn op ons huwelijk!! Mijn toekomstige is er helemaal het hart van in en overweegt om alles uit te stellen. Ik weet het allemaal niet zo goed... Van tegenslag gesproken!
Verdrietige en teneergelagen groetjes,
Suzy

Suzy
16-4-2005
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 1327


Emmy
4-5-2005
 Meld misbruik13-4-2005 7:24:56

dit is inderdaad erge tegenslag, maar alles uitstellen met nog maar drie dagen te gaan is wel een beetje te gek hé, ik trouw binnen 21 dagen weet ook wat al de voorbereidingen in tijd en geld gekost heeft laat staan drie voor de trouw alles afzeggen en je kan terug opnieuw beginnen, ik hoop dat je je toekomstige kan overtuigen.Het is natuurlijk niet plezierig voor hem.

Emmy en David nog 21 dagen



Phyllis

 Meld misbruik13-4-2005 7:52:02

Je kan misschien eens met de artsen overleggen of het niet mogelijk is dat zij onder medisch toezicht de ceremonie kan bijwonen. Uiteindelijk is dat toch het belangrijkste van de ganse dag hé. Misschien is het mogelijk dat ze met de ziekenwagen vervoert mag worden en zo dan toch in het gemeentehuis of in de kerk alles kan volgen. Vraag het gewoon eens aan haar arts of aan de hoofdverpleging van de afdeling waar ze ligt. Een nee heb je, een ja kan je krijgen.
Ik duim voor jullie!
Phyllis



Gert
12-11-2005
 Meld misbruik13-4-2005 9:05:34

amai, dit is inderdaad echt tegenslag ! Maar ik denk ook dat het het beste is om eens met de artsen te overleggen. Misschien kan ze toch mee onder bepaalde voorwaarden, in een rolstoel of met hulp van iemand uit de thuisverpleging of familiehulp of zo. Alles uitstellen is denk ik niet echt haalbaar : meestal verlies je dan alle voorschotten die je al hebt betaald en moet je alles opnieuw gaan organiseren, alle gasten gaan verwittigen etc.
Als je schoonmoeder echt niet mee kan, kan je eventueel alles laten vastleggen op video, zodat ze achteraf toch nog alles kan zien of kan je in de loop van de dag haar even een bezoekje brengen. Dit is uiteraard geen leuke situatie, maar ik hoop dat jullie snel een oplossing vinden. Veel succes, ik zal voor jullie duimen !

Gert



Els
1-4-2006
 Meld misbruik13-4-2005 12:27:29

Hey,
misschien een heel andere situatie, maar enkele jaren geleden was de zus van de bruid net enkele dagen op voorhand bevallen, had spierscheuren en mocht dus niet uit het ziekenhuis weg... nu ja, een zus is nog iets anders natuurlijk... ik weet wel dat toen het bruidspaar ergens tijdens de dag even het ziekenhuis is gaan opzoeken om die zus er toch nog wat bij te betrekken... misschien ook nog een optie als ze echt niet uit het ziekenhuis zou mogen weggaan??



Suzy
16-4-2005
 Meld misbruik13-4-2005 13:08:50

Bedankt voor jullie reacties! Steven is momenteel onderweg naar het ziekenhuis om polshoogte te nemen. Spijtig genoeg ligt het ziekenhuis op een uur rijden van de plaats waar we trouwen dus een klein bezoekje op onze trouwdag zit er niet in... Ik hoop nog altijd een klein beetje op een miraculeus herstel...



Els
1-4-2006
 Meld misbruik13-4-2005 14:22:29

wij wachten hoopvol mee af... laat ons weten hoe het afloopt hé, maar laat je dag niet verknallen!!

groetjes,
Els



Mieke
2-7-2005
 Meld misbruik13-4-2005 17:31:50

Hoi Suzy,

Hopelijk loopt het toch nog goed af. Maak er in ieder geval toch maar het beste van!!
Veel succes!!
Mieke
(nog 80 daagjes)



Sophie
24-9-2005
 Meld misbruik18-4-2005 17:47:49

En, zijn jullie nu getrouwd?



An
13-8-2005
 Meld misbruik18-4-2005 18:33:35

Hoi..
Ik heb veel aan jullie gedacht.. Zijn jullie nu getrouwd? Is je schoonmoeder kunnen langskomen?
Groetjes,
An



Suzy
16-4-2005
 Meld misbruik19-4-2005 7:35:07

Hallo allemaal,
Wij zijn getrouwd!!!!!!! En alles was gewoon perfect!!!! Mijn schoonmoeder was voldoende hersteld om gans de dag aanwezig te zijn tot vlak voor de avondfeest. En voor ons was dat al een godsgeschenk op dat moment. Het heeft wel gans de dag geregend maar dat hebben we niet aan ons hartje laten komen! We hebben genoten van elke seconde! Alles verliep gewoon perfect, het had niet beter gekund!!!! Ik wens jullie allemaal zo'n prachtige dag toe!! Veel succes nog met de voorbereidingen!! Niet te veel zenuwen want achteraf blijkt dat toch voor niets nodig.... GENIETEN GENIETEN GENIETEN DAMES!!!!
xxx
Suzy



Gert
12-11-2005
 Meld misbruik19-4-2005 9:16:29

Hey Suzy,

Ik heb aan jullie gedacht hoor en ik ben blij dat alles zo perfect is gelopen ! Voor ons is het nog een hele tijd afwachten : tot 12/11/2005. Ook nog bedankt voor je reactie ivm outfort : Kan je mij nog laten weten welke DJ jullie hebben genomen ?

Alvast bedankt en nog veel succes in jullie getrouwde leven !

Groetjes,
Gert



Els
1-4-2006
 Meld misbruik21-4-2005 6:44:53

Fantastisch... zo zie je maar!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...