Nu Online
Momenteel zijn er 181 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

DRINGEND lingerie in Leuven of Hasselt

  3-6-2008 17:19:23
Hey iedereen,

ik ben nog voor vrijdag op zoek naar lingerie. De zaakjes die ik binnen wandel hebben vaak niet alles op voorraad en het is dus wel degelijk dringend. Ik weet het, ik had er eerder aan moeten beginnen! :$
Nu was mijn vraag: kent iemand een zaak in Leuven of Hasselt waar ze veel op voorraad hebben? Liefst wil ik zo'n bh met onderstuk aan (ben nogal aan de struizere kant). Alvast bedankt!

Ktty

Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1276


joke
12-7-2008
 Meld misbruik3-6-2008 17:29:29

Of ze echt een grote voorraad hebbeb, weet ik niet maar allezins wel héél toffe lingerie in "het zesde zintuig" in de mechelsestraat in Leuven. Daarnaast heb je ook nog de "Singel", wat eerder klassieker is.
Mss daar eens kijken?

Grts, Joke



Koen
21-6-2008
 Meld misbruik3-6-2008 17:45:59

lingerie Elly op de Bondgenotenlaan



Kerry

 Meld misbruik3-6-2008 18:27:27

Dag Kitty,

-Milito in Vaartstraat in Leuven
-Lingerie Maxine in Kermt (Hasselt)
-Pili Pili in Zonhoven

groetjes
Kerry



Tamara

 Meld misbruik3-6-2008 18:41:15

Monte Carlo in Maasmechelen misschien?



Leen
18-7-2008
 Meld misbruik4-6-2008 20:19:18

Hey iedereen,

ik ben vandaag enkele zaakjes afgegaan en wonder boven wonder heb ik het gevonden in de INNO. Ik heb gelukkig wat hulp gehad van de verkoopster. Hopelijk past t vrijdag onder mijn kleed. Ik mag gelukkig nog wel wisselen.
Bedankt voor jullie hulp!!!
(Nog even dit: Joke... de mevrouw in de "Singel" was behoorlijk onbeleefd. Ik weet niet welke ervaring jij er mee hebt, maar ik ga er niet meer terug.)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...