Nu Online
Momenteel zijn er 59 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Drank

  3-6-2008 13:38:59
Hey,

Hierbij wil ik een tip geven aan iedereen die zelf voor champagne en wijn zorgt en twijfelt over de hoeveelheden.

Wij hadden enorme hoeveelheden gekocht omdat we schrik hadden te weinig te hebben.

Uiteindelijk is er door 85 man tijdens het buffet slecht 4 flessen rood en minder dan 20 flessen wit gedronken.
Tijdens de eerste receptie voor 60 man en de tweede voor 85 man zijn er in totaal minder dan 30 flessen champagne gedronken.

Wij hebben echt enorm veel overschot. Dus iedereen die twijfelt: koop voldoende maar niet overdreven veel. Van elk koppel is er meestal al iemand die niet drinkt of misschien slechts een glaasje en de andere persoon drinkt ook geen flessen.

Groetjes,

Kim

Kim
24-5-2008
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 963


K
7-7-2007
 Meld misbruik3-6-2008 15:11:53

Wij hadden voor receptie + avondfeest 'feest zo'n 70 man) 48 flessen wijn en 29 flessen champagne, hadden ook wel een kleine overschot.



julien

 Meld misbruik3-6-2008 16:45:12



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...