Terug naar overzicht
Hallo,een kapper aan huis is wel duurder, maar het is wel makkelijker, ik denk dat de kapper in Beveren aan de grote markt op den hoek (achter de kerk) maar ik weet de naam niet meer mijn nicht gaat daar ook aan huis komt je moet wel voor de proefkapsel naar daar zelf komen, maar op de dag zelf meen ik dat ze naar jou komen. Het is er wel altijd heel druk dus je moet zeker op tijd een afspraak maken, maar ze maken er echt iets mooi van en zoeken mee tot het jouw ding is. Het is er ook heel gezellig zo een echte kapper met veel madamen die daar weekelijks komen en hun roddeltjes enzo best wel grappig.groetjes sylvia
fiogf49gjkf0dHoi Eva,Ik hoop dat ik niet te laat ben om nog te reageren op je bericht!! Wij zijn op 24 mei in het huwelijksbootje gestapt. Ik heb een zeer mooie dag beleefd en dit dankzij mijn kapster. Zij deed ook mijn make-up.Testkapsel is bij haar thuis en op de grote dag komt zij aan huis. Zij is van Eksaerde.Heb je nog vragen of geintresseerd kan je me bereiken op het volgende mailadres:daisygoetschalckx@hotmail.comVele groetjes en vooral genieten!!