Nu Online
Momenteel zijn er 82 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

een feest in een mooie tent

2-6-2008 20:26:37
Hallo,
meer en meer hebben we het idee om ons feest in een tent te houden, heeft er iemand ervaring of info hierover.Waar kan je een mooie tent(+/-100m2) huren en wat kost dit. we wonen omringt door groene velden dus plaats zat.waar moeten we op letten.
sylvia

sylvia
9-5-2009
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 608

betsy
6-6-2008
 Meld misbruik2-6-2008 20:38:39

hoi sylvia,
in een tent is natuurlijk wel eens iets anders maar niet zo goedkoop...
ikzelf heb er ook achter gehoord en zou 4000 euro kosten voor ons aantal (200 PERSONEN) als je dan nog voor de catering enz...gaat tellen ben je echt niet goedkoper gesteld dan in een zaal...
veel succes!!!
06-06-2008

sylvia
9-5-2009
 Meld misbruik2-6-2008 20:59:23

besty,
wij zijn al op 8500euro uitgekomen dus ik schrik nergens meer van.
merci sylvia

Meilan
3-7-2008
 Meld misbruik3-6-2008 8:56:14

Een tent is echt duur! Niet vergeten dat je ook een goede vloer moet bijbestellen, eventueel airco of verwarming, tafels, stoelen, generator, ... Zoals Sylvia zei, je kan gemakkelijk tegen 10 000 euro zitten voor alleen dat.

els
28-6-2008
 Meld misbruik3-6-2008 10:47:07

Hey,
Ons trouwfeest gaat ook door in een tent, maar die staat wel op het binnenplein van een hoeve. We laten de tent aanbouwen aan de schuur. Dit is helemaal niet zo duur, omdat we geen vloer, ... nodig hebben. Enkel de tent. Van welke streek ben je?
Misschien kan ik nog wat tips geven...
Groetjes en veel plezier,
Els

sylvia
9-5-2009
 Meld misbruik3-6-2008 10:50:36

@els
hallo,
wij zijn van heist op den berg bij lier
laat maar komen die tips, waar hebben jullie de tent gehuurd.
dank u sylvia

Lieke
6-9-2008
 Meld misbruik3-6-2008 12:16:04

Hoi Sylvia

Wij trouwen ook in de tuin van mijn ouders in een grote Marokkaanse tent. De tent met gewone houten vloer en verlichting kost ons minder dan 5000 euro. (www.blacksheepproductions.be )

Groetjes

Lieke
06/09/2008

sarah
27-1-2016
 Meld misbruik3-6-2008 12:33:28

Hey Sylvia,

Wij hadden ook eerst dit gedacht, tis afhankelijk van waar je ze zet, als je ze bij een woning of zaal plaatst kom je er iets goedkoper vanaf bij ons hadden we het gedaan, dan moesten we draagbare toiletten regelen koeltogen voor het buffet een dranktoog er kwam zoveel bij zien dat we toch maar hebben geoppteerd voor een feestzaal

groetjes

els
28-6-2008
 Meld misbruik4-6-2008 9:25:10

Hey Sylvia,
Wij zijn van Oostkamp bij Brugge en hebben onze tent gehuurd bij Aafest in Poelkapelle (bij Ieper). Ze zijn helemaal niet duur, maar ik vrees dat Lier toch wel te ver uit de buurt ligt om het goedkoop te houden. Jammer!
Veel succes nog hé
Els

Mathieu

Meld misbruik5-6-2008 12:20:26

Wij trouwen op 23/08 in een witte feesttent, die op een veld zal staan aanpalend aan een hoeve. Na verschillende offertes te hebben vergeleken, zijn wij met DLB Concept (even google'en) in zee gegaan, die ook een kantoor hebben in Brasschaat. Er komt serieus wat bij kijken: voorziening elektriciteit en water, traiteur, drank, toiletten, muziek- en lichtinstallatie, huur feestmateriaal (tafels, stoelen, nappen, bestek, versiering, barmeubels, etc. alles zelf op te stellen want leveranciers leveren enkel af), verzekering, parking, bereikbaarheid terrein voor de leveranciers... Eigenlijk moet je alles wat in een zaal aanwezig is, zelf regelen. Dit is een uitdaging maar alles valt uiteindelijk op zijn pootjes (althans dat hopen we toch ;-)).

katrien
25-4-2009
 Meld misbruik5-6-2008 17:36:38

je moet eens kijken op www. eventrentalservices.com en www. neptunus.eu. Wij gaan waarschijnlijk een van hen nemen. Maar tis wel duur maar je kan altijd offertes opvragen he.
groetjes katrien

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...