Nu Online
Momenteel zijn er 90 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

liedjes kerk

  18-11-2003 13:40:46
Hallo allemaal,

Ik trouw op 12 juni 2004 en ben al een beetje bezig met de voorbereiding van de mis. Hebben jullie tips voor liedjes in de kerk? Hoeveel liedjes en wanneer (bv bij intrede, communie,....?)

Bedankt voor de tips!

Cindy

katrien

Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 2583


An-Sofie
3-3-2008
 Meld misbruik18-11-2003 17:23:48

Bij ons zingt het koor waar ik zelf in zit. Vanzelfsprekend de liedjes die ik het liefste hoor... Ze zingen een intredelied, de tussenzang tussen eerste lezing en evangelie, een offerandelied, een communielied, en het slotlied bij de uittrede.
En dan zingen ze ook nog een speciale mis van Schubert bij schuldbelijdenis, gloria, sanctus en lam gods. Meer dan voldoende dus!

veel succes nog,

An-Sofie



cindy
24-7-2004
 Meld misbruik18-11-2003 20:20:57

Hey Katrien,

Wij hebben gekozen voor 6 liedjes : intredelied (Endless love),bij het tekenen van het huwelijksregister (How do I live), offerandelied (Be my lady), communielied (together forever), bedankingslied voor de moeders (a song for mama) en uittredelied (on the wings of love).
Ik zoek wel al een hele tijd een goeie zanger en zangeres voor deze liedjes te zingen, maar spijtig genoeg vind ik er geen.
Ik vind een kerkelijke plechtigheid met live muziek veel mooier en gevoeliger.

Nog veel plezier met je voorbereidingen !!

Groetjes, Cindy



Elke
12-6-2004
 Meld misbruik20-11-2003 13:24:31

Hallo,

Wij trouwen ook op 12 juni 2004 en ook ik ben volop aan het zoeken naar mooie, betekenisvolle liedjes die nog origineel zijn ook. Ik zoek gewoon veel liedjes op in andere misboekjes of via de website Kazaa waar ik alles kan downloaden en beluisteren.
Veel succes!
Elke



Vanessa
2-4-2004
 Meld misbruik21-11-2003 15:13:09

Wij hebben de muziek door de DJ laten maken op onze teksten. Je kan hiervoor best wel is contact opnemen met je DJ !



saskia

 Meld misbruik23-11-2003 10:45:35

dat lijkt me echt wel tof.bij ons is het Wendy fiers.Echt ook wel de moeite.Als je wil kan ik haar adres eens geven.Je kan haar repertoire dan eens bekijhen en dan nog kiezen.Je mag ook zelf liedjes kiezen,los van haar lijst.



danny

 Meld misbruik23-11-2003 20:14:06

Mijn aanstaande zal zelf enkele nummers brengen en speelt mee met gitaar.voor de rest zijn het gekozen nummers



danny

 Meld misbruik23-11-2003 20:14:06

Mijn aanstaande zal zelf enkele nummers brengen en speelt mee met gitaar.voor de rest zijn het gekozen nummers



Nadia
16-4-2004
 Meld misbruik16-1-2004 15:08:30

Hoi katrien,
ik heb heel veel liedjes van de cd van els de schepper en clouseau en marco borsato echt de moeite hoor
grotjes
Nadia



Theo

 Meld misbruik27-4-2004 22:52:30

De betaalbare videoreportage.Met 2 camera’s ,en goedkoper dan elders:
www.videomanie.be


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...