Nu Online
Momenteel zijn er 339 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

gezocht: zaalhulp (student) regio Meeuwen

2-6-2008 19:46:44
hallo,
wij zoeken voor ons trouwfeest op 22. 08. 2008 in Meeuwen nog een betrouwbare en nette student(e)/hulp, liefst met ervaring horeca of opleiding hotelschool
taken:
dag zelf: smeren van broodjes-toastjes, ovenhapjes klaarmaken
eventueel rondbrengen toastjes- broodjes - ovenhapjes( niet tot aan het einde van de avond, enkel in het begin)
dag ervoor: helpen met klaarzetten/ versieren van zaal. (enkele uurtjes)

vergoeding: onderling te bespreken
+ een vrijwilligersverzekering ( moest er iets gebeuren, dan ben je verzekerd voor ongevallen)

Ken je iemand, bijvoorbeeld een nichtje of neefje , broer, zus die hotelschool volgt en graag op de bovenstaande dagen iets wil bijverdienen, laat het me dan weten.

Dafne

Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 944

nicole
6-6-2008
 Meld misbruik2-6-2008 21:19:06

hallo dafne

Ik ben ook van meeuwen en trouw aanstaande vrijdag.
ZAl moeilijk zijn hulp te vinden zeker als je iemand zoekt uit horeca of hotel school

Wij hebben hulp van mensen waar wij een zaaltje huren en konden ook nog personeel krijgen van traiteur

Veel succes met het zoeken van je hulp en hoop dat je vlug iemand vindt
groetje

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik2-6-2008 22:45:10

Hey,anders moet je es mailen naar hotelscholen in limburg.
Of in een paar scholen een affiche laten hangen.

Grtz sarah

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...