Terug naar overzicht
Hey!Ook hier nog 26 dagen op de teller!!!! Tbegint te korten hé nu! Alles is in orde bij ons, dus laat die dagen maar voorbijvliegen ;-).Voorlopig nog geen zenuwen te bespeuren, en ik hoop dit zo te houden! Groetjes, veel succes en we duimen samen voor goed weer hé!Kim
hoi hoi!!!bij ons staan er nog welgeteld 4 dagen op onze teller!!!de zenuwen gieren door me heen!!!geniet van de laatste weekjes want ze vliegen voorbij!!! en ik krijg nu al schrik dat ONZE dag zo zal voorbij zijn...veel succes!!!06-06-2008
jaja, nog minder dan vier weken! sinds gisteren is de stress gearriveerd... onze dj heeft afgebeld.... pfffffmaar voor de rest komt t wel in orde...ikk ijk er zo naar uit!
dag vanessa,Jaja bij ons ook nog 26 dagen op den teller.Pc 2 dagen geleden gecrashd, daar zijn ze nu een nieuwe harde schijf aan het insteken, nog een geluk dat ze nen back-up kunnen maken want mijn trouwboekjes stonden daar op en moest ze nog doormailen en afdrukken.Het begint echt te korten.groetjes purdey
Hey, bij mij ook nog 26 dagen!!!In tegenstelling tot jullie heb ik wel nog massa's werk. Misschien maar beter zo, dan gaat de tijd wat sneller hé.Begin echt zenuwen te krijgen en dat is nochtans niet van mijn gewoonte.groetjes en succes nog héEls
Vandaag nog 11 dagen, begonnen op dit forum met +- 365 dagen en nu is het eindelijk bijna zover... sinds een paar dagen geraak ik moeilijk in slaap, nochtans zou het ver allemaal in orde moeten zijn.. Groetjes aan alle toekomstige bruidjes,Inge14/06/2008
Dag Naamgenoot!Bij mij staan er ook nog 26 dagen op de teller! (vandaag 25 :-) De meeste voorbereidingen zijn al achter de rug. Deze week nog laatste afspraak met fotograaf en volgende week met DJ om de laatste details te bespreken. Het enige wat ik nog moet doen is de tafelindeling maar dit kan pas volgende week aangezien de gasten nog tot 06/06 kunnen bevestigen. Nog veel succes met de voorbereidingen en hopelijk straalt de zon op 28/06!groetjesVanessa28/06/2008
Hoi!Bij ons ook! T begint nu echt te korten eh?! Wij moeten nog wat kleine dingen regelen: champagne halen, receptieboek kopen, misboekjes laten drukken,.. Maar het komt allemaal wel in orde denk ik.Ik begin nu ook flink zenuwen te krijgen.Groetjes,Tina xx
Nog 23 dagen te gaan...pfffff.... zenuwen zijn ten vrije loop nu. S'nacht dromen over de dag zelver, hoe mijn kleed doorscheurd en toestanden:-( moet op alles voorbereid zij he:-) Nee hoor ik probeer zoveel mogelijk alles op zen plooi te zetten in het huishouden. Eigenlijk kun je me nu vergelijken met zwangere vrouw:-) die maakt hare "nest" op proper voor ze bevalt! Vandaag alles naar het containerpark gedaan, zonnebank, strijken, wassen, winkelen en dan nog gaan werken tot 22 uur ... Ik zorg wel dat ik de zenuwen niet echt merk hoor...of is het al bezig mss???:-) Veel succes en enorm veel geluk gewenst aan alle bruidjes in spé.Liefs Wanneke xxx