Terug naar overzicht
Hey,Ik heb mijn ceremoniewagens gereserveerd bij ceremonie Wuyts De voeght in Hemiksem. Dat is volgens mij vlak bij jou. Ze zijn er heel vriendelijk en hebben een heel aanbod aan wagens. Hun website is www.huwelijksorganisator.be . Hopelijk heb je hier iets aan!groetjes, Vicky
Hallo,ook wij hebben oldtimers geboekt bij onze ceremoniemeester (Wuyts-De Vooght). Wagens zien er heel mooi uit (we zijn er al eens gaan inzitten) en hun prijzen waren heel schappelijk.Misschien daar eens horen?Groetjes,Karlowww.080808.tk
Hoi EvyBBC Cars uit Hoogstraten doet ook verhuur van oldtimer bussen en auto's. Wij hebben daar voor onze trouw een daimler limo besteld. Ze hebben ook een website, neem gerust contact op het Eric. Ze zijn schappelijk van prijs en verlenen een goede service, mijn zus Inge heeft de oldtimer bus voor haar trouw gehad.GroetjesKim en Tom
Heykijk eens op www.nostalgic-cars.be de onze kwam van daar en iedereen vond hem super! wij hadden de amerikaanse politiewagen maar ze hebben ongeveer 80 wagens dus keuze genoeg. ze zijn heel vriendelijk en behulpzaam en vallen heel goed mee van prijs. ze zijn wel van schellebelle maar ze werken over gans belgie. je zal er daar zeker eentje vinden naar je goesting denk ikgroetjes sas
Wij hebben een oude maffiawagen. Een Citroën Traxion voor een spotprijs bij AAC Ceremonie in Kapellen kunnen boeken...xVi en Tony07/06/08
Informeer maar eens bij De Blauwvoet in Balen, zij hebben heel mooie oldtimerbussen : gezellig samen in de bus.