Nu Online
Momenteel zijn er 216 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

babbelbox

  2-6-2008 17:28:16
Hallo medebruidjes,

Ik ben op zoek naar iemand die een babbelbox verhuurd tijdens ons huwelijk op 8 augustus 2008? Regio oost-vlaanderen.
Heeft er iemand ervaring met zo een babbelbox?

thx,
Darcy
8/8/08

Darcy
9-8-2008
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 965


Karen
18-7-2008
 Meld misbruik2-6-2008 19:05:16

INlichtingen vragen bij www.nataliedumarey.be . Haar man is videograaf en ze hebben zo'n babbelbox-service. 600 euro dacht ik.



Katrien
9-8-2008
 Meld misbruik2-6-2008 19:23:16

Hey,

Wij hebben onze babbelbox bij http://www.dvdbabbelbox.be/ gehuurd. Het kost 299€. Ik heb al goede commentaren gelezen, zelf moet ik het nog ondervinden op 9 aug 2008.

Groetjes, Katrien



Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik2-6-2008 20:40:26

Hey Darcy,

Kijk eens naar De Praatpaal wij hebben die geboekt voor 18 april volgend jaar.

Groetje & succes

Marieke



Wouter

 Meld misbruik2-6-2008 23:43:20

Neem misschien even contact met :
videoknutselbureau@fulladsl.be
MGV
Wouter



Daphne
20-9-2008
 Meld misbruik3-6-2008 9:15:24

Surf eens naar de volgende website: www.kijkeropkijker.be . Ik weet wel de prijs niet.

Groetjes,
Daphné



Patricia
14-2-2009
 Meld misbruik3-6-2008 12:51:36

Wij hebben een videograaf die dit gratis en voor niks extra voorziet! Mario Van Steelandt is zijn naam denk ik...



Darcy
9-8-2008
 Meld misbruik4-6-2008 9:03:53

help..de meeste babbelboxen zijn uitverhuurd, en ik had er nu juist mijn zinnen op gezet. Als er dan nog 1 vrij is kost hij het dubbele van wat de andere vragen.
Darcy



Patsy
17-5-2008
 Meld misbruik9-6-2008 14:26:00

Hé Darcy,

Ik kan ook de PRAATPAAL aanraden!

www.depraatpaal.be en dan krijg je normaal Joost als contactpersoon!!

Mege succes op ons feest drie weken terug en Joost is een prima kerel om mee af te spreken; ook heel professioneel!!

Nog twee weken en wij krijgen onze band te zien!! Hihi dat zal wat zijn ...!!

Wel snel beslissen, want die hebben het ook heel druk!

Groetjes,

Patsy
17/05/08



Rik

 Meld misbruik19-6-2008 13:37:00

Bij ons pakket, zit deze mogelijkheid er "gratis" bij...

http://www.wijtrouwen.com/discovideo

mvg, Rik
meer info@discovideo.be



Joost

 Meld misbruik9-7-2008 11:21:04

fiogf49gjkf0d
Beste Darcy,
Proficiat met je trouwplannen !

Jammer genoeg zijn alle PRAATPALEN op 08/08/08 al een tijdje verhuurd. Ook wel een populaire datum, natuurlijk... :-)

Ik wou gewoon iedereen nog eens laten weten dat DE PRAAPTAAL over een paar extra's beschikt die andere 'clonen' niet hebben: zo zijn de verwisselbare vragen die reacties uitlokken bijvoorbeeld uniek.

Je kijkt best eens op www.depraatpaal.be voor meer info of belt of mailt me.

Groeten!
Joost


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info