Terug naar overzicht
Hey Eva,Ik heb mijn bruidsboeket+corsages besteld bij een winkel in Arendonk. Zij hebben enkel satijnen bloemen. Voor de kerk kozen wij voor ballonversieringen en de feestzaal zorgt zelf voor de bloemen op de tafels. Groetjes Evy
In de UK worden zijden bloemen veel meer gebruikt dan hier. Ik heb ze ook voor mijn boeket daar besteld. Echt prachtig!http://www.flowergem4u.co.uk/home.htm Mailtje sturen voor de prijzen. Linda is enorm vriendelijk en vindt voor alles een oplossing. De week na de bestelling had ik het pakje reeds!Stuur me een mailtje als je foto's van mijn bloemen wil.meilan_sim@hotmail.comZeg dat je door mij gestuurd bent! Ik was haar eerste buitenlandse klant.
@MeilanOok een hele leuke site. Bij corsages nr IM000022crg vond ik onze corsage, enkel zal de onze met een oranje roosje zijn :-)De bloemiste waar ik m'n satijnen bloemen koop is ook van de UK, dus daar heeft ze al veel ervaring opgedaan. Ze maakt geweldige bloemstukken. Je hoort het...'k ben verkocht aan satijnen bloemen :pGroetjes