Nu Online
Momenteel zijn er 156 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wellens herentals

  2-6-2008 1:02:25
Dag medebruidjes, wie heeft er ervaring met een kostuum van herenmode Wellens in Herentals? Mijn vriend is nog op zoek naar een kostuum, liefst een beetje sportiever. Weet ook iemand de prijsklasse?

chrisje
10-9-2008
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 2582


Kim
28-6-2008
 Meld misbruik2-6-2008 9:26:36

Hey chrisje,

Mijn vriend zijn kostuum komt van de Wellens. Ik heb het nog niet gezien, maar als ik hem mag geloven is het heel mooi.

Ze hebben daar verschillende prijsklassen hoor, volledig afhankelijk van het merk dat je neemt. Een van Prada kost uiteraard meer dan een van Esprit ;-)

Groetjes,
Kim



Tina
28-6-2008
 Meld misbruik2-6-2008 10:03:11

Hallo!

Mijn vriend zijn kostuum komt ook van Wellens. Ik ben mee geweest toen hij het ging kopen. Het is een echt aanrader. De mensen zijn heel vriendelijk en helpen je echt. Die mevrouw is anderhalf uur met ons bezig geweest. Ze lopen de hele zaak met je af om te kijken wat je smaak is, wat je staat en wat niet. Gewoon ook even zeggen wat je budget is. Wij zijn er in ieder geval echt heel tevreden over. Ze hebben zowel klassieke als sportievere kostuums, keuze genoeg!!

Groetjes,
Tina



J
19-4-2008
 Meld misbruik2-6-2008 17:22:34

Mijn man ondertussen :-) heeft zijn kostuum ook bij Wellens gekocht. Ik ben het niet mee gaan kiezen, ik vond het prachtig op de dag zelf! Zijn reactie was: als je het daar niet vindt.... Echt veel keuze en veel geduld, volgens hem een aanrader!



Annelies
13-6-2009
 Meld misbruik2-6-2008 19:08:19

Mijn broer heeft bij zijn huwelijk ook een kostuum van Wellens. Ook bij ons zeer geduldig en behulpzaam. Geven eerlijk hun mening zonder iets op te dringen. Ze doen ook retouchen, dus je kan perfect buiten gaan.
Wat het prijskaartje betreft vond ik het toch eerder naar de dure kant. Als ik mij niet vergis heeft mijn broer voor zijn volledige outfit (alles op en aan) evenveel uitgegeven als mijn schoonzus...

groetjes Annelies



leslie
21-6-2008
 Meld misbruik2-6-2008 21:16:15

Hallo,
wij zijn daar ook gaan kijken maar vonden niet echt onze goesting. De verkoopster was zelf niet echt op de hoogte van wat ze moest aanbieden en dat maakte mij al niet zo geneigd om iets te kiezen. Uiteindelijk hebben wij het kostuum gekocht bij E&R in Beringen. Het is van Mathyro. Echt wel een heel modern, jong, tof en (duur!) kostuum. Maar uiteindelijk is het ook de dag van de bruidegom he!
Groetjes



chrisje
10-9-2008
 Meld misbruik2-6-2008 21:37:44

Hallo allemaal, ik wil jullie allen bedanken voor de reaktie, succes met jullie huwelijk


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info