Terug naar overzicht
Wij spenderen zo'n 200euro aan de bloemen, bruidsboeket, corsage, bloemstukken auto en voor aan de deur vh ouderlijk huis
Wij hebben 125 euro betaald voor het bruidsboeket en de corsages. In de kerk hebben we ballonnen gebruikt in plaats van bloemen omdat we dat een beetje te duur vonden. heel mooi gedaan door Arti-Party te Oostakker.Veel succes!Els, reeds 2 dagen gehuwd!
Hey,ik ben vanmorgen nog gaan informeren,voor bruidsboeket en altaar stukje zitten we onder de 100 euro.Ik ga een boekt nemen met rozen en callas.Grtz sarah
ik heb op onze trouw enkel een bruidsboeket gekocht.Dit heeft €55 gekost.
@ Els:Heeft dat bedrijf uit Oostakker een website of kan je daarvan ook een adres geven? Is niet ver voor mij en ken het helemaal niet.Heb je er soms ook fotos van vanop je trouw?GroetjesKim
Hey,Wij hadden heel wat bloemen:boeketaltaarstukstuk in de hoogte voor de lezenaar4 stukjes voor de stoelen14 grote rozen op superlange stengels (voor als we buiten kwamen aan de kerk)1 tafelstuk voor de hoofdtafel8 kleinere tafelstukjesWij hebben alles samen 360 euro betaald, bij Van Gastel.Groetjes,Kim