Terug naar overzicht
Hallo,ik had een sluier tot aan mijn zitvlak ongeveer. Ik had ook een sleep. Ik heb geen lange sluier genomen omdat dit me niet zo handig leek en ook minder mooi was bij mijn model van kleed. Mijn sluier heeft ongeveer 100 euro gekost.Groetjes,Isabelwww.henkenisabel.bruiloftsite.nl
Hey,mijn sluier komt ongeveer halverwege mijn rug. Ik heb deze zelf gemaakt. Tule gekocht, een kam, en roosjes voor de afwerking(ik had zelf nog garen en lijm). Ik was in totaal nog geen 8€ kwijt, en hij ziet er prachtig uit(al zeg ik het zelf)Groetjes!!Kimberley12/09/2008
hey,Ik trouw op 25 Juli 2008. Ik heb mij ook een sluier gekocht. Omdat mijn kleed een grote sleep heeft, heb ik mij een sluier gekocht tot op hoogte van mijn poep. Ik heb mijn sluier besteld via dressedbyjill. Mijn sluier kostte 49€. Een hele mooie met parteltjes enzo. Ik was er direct op verliefd. Spijtig genoeg had ik beter een sluier gekocht in de winkel waar ik mijn trouwkleed gekocht heb. Want vorige week ben ik mijn trouwkleed gaan passen met mijn sluier. En wat bleek hij pastte er absoluut niet bij. De sluier verstopte alles. En hij was ook niet de juiste kleur. Nu zit ik hier met een sluier dat ik niet ga gebruiken.Indien iemand geinteresseerd is? laat mij iets weten. GroetjesVirginie
Hey,Ik heb een sleep van 3m, met daarboven op een lange sluier van 3m. Hij komt van Le Chapeau, en is volledig bezaaid met swarovskipareltjes, die met de hand genaaid zijn.Ik heb er 250 euro voor betaald.veel succes!www.thierry-amber.bruiloftsite.nl
Hallo,Ik heb net zoals Amber een kleed met een sleep van 2 à 3 meter en een sluier die tot net over de sleep van mijn kleed komt. De sluier is ook bezaaid met swarovskipareltjes. Ik ben er echt verliefde op... Ik heb er ook zo'n 200 euro voor betaald.Groetjes, Mieke
hallo mijn sluier komt tot ongeveer aan mijn heupen hij is afgewerkt met zwarte band aangezien ik in zwart-wit trouwheb een héél speciaal en gedurgµfd kleed er is tot nu toe nog maar 1 van verkocht door mij waarschijnlijk ;-)