Terug naar overzicht
Hoi,Bij ons hebben de mannen allemaal hetzelfde kostuum gehuurd. Het hemd was wel van ieder persoonlijk. Mijn man had dan wel een eigen kostuum gekocht en was dus wat anders dan de suite.Good luck!Katrienwww.dirkenkatrien.bruiloftsite.nl
Bij ons gaan alle mannen in jacquet.Karolien.
Karolien,wat is eigenlijk het verschil tussen een pitteler en een jacquet. Jacquet kan ik me voorstellen en afbeeldingen genoeg op internet. Is een pitteler ongeveer hetzelfde?groetjes, Lieve
Bij ons gaan alle mannen in een gehuurd kostuum, waarschijnlijk met gilet. Het hemd is dan wel voor iedereen verschillend.Alleen mijn papa kan je met geen stokken een das aansmeren, dan kwam hij nog liever niet :))
Hey,we zullen het wel over hetzelfde hebben hoor. Eigenlijk spreekt men over een jacquet voor een huwelijk (feestelijke gebeurtenis) en men spreekt van een pitteler bij begrafenissen.... jacquet is meestal ook grijs,en een pitteler zwart. Het is maar een detail hoor :-)Groetjes,Karolien.
Hallo,Wij hebben zaterdag de kostuums besteld. Voor de suite hebben wij jacquets gekozen en voor mijn vriend ook maar dan met een andere kleur gilet. Mijn vriend draagt ook een lavalière en de suite een das. best elegant!grtz