Nu Online
Momenteel zijn er 29 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

last minute huwelijksreis

  31-5-2008 19:48:58
hey,

Wij twijfelen of we onze huwelijksreis zouden vastleggen op voorhand of gewoon last minute doen. We denken dat we dan meer voordelen zullen hebben. We trouwen 13 september en willen de week erna een citytrip doen...

Tineke
13-9-2008
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1427


sarah
18-7-2008
 Meld misbruik31-5-2008 22:24:00

Als jullie geen kinderen hebben is dit goed te doen voor jullie.
En je zal idd meer voordelen hebben.
Wij hebben is januari geboekt om in september tegaan en de vroegboek korting die we hebben gehad,is bijna volledig weg door aanpassingen van de brandstofprijs!!!!

Grtz sarah



Liese
9-5-2009
 Meld misbruik1-6-2008 13:01:50

Hoi Tineke,

wij gaan misschien ook een last minute boeken, we willen graag in mei 2009 naar Mexico en ik heb een paar weken geleden eens gekeken: in die periode is er nog veel keuze en het prijsverschil is echt wel groot!

Groetjes,

Liese
09/05/2009
jurgenenliese.bruiloftsite.nl



inge
2-6-2007
 Meld misbruik1-6-2008 19:16:26

Hallo

Ik ben ondertussen 1 jaar getrouwd. Morgen om exact te zijn. Wij zijn naar de Dominicaanse Republiek geweest. We hebben goed op voorhand geboekt, dus wij hadden vroegboekkorting + korting omdat het een huwelijksreis was, en we hebben daarmee toch een dikke 400 euro uitgespaard...



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik2-6-2008 8:41:17

Hey,

wij hadden ook overwogen om last minute te gaan, maar het probleem dan is dat je de 'overschot' moet nemen. Veel keuze qua hotel heb je dan niet meer hé. Je hebt inderdaad het prijsvoodeel, maar wij wilden toch dat klein beetje extra luxe voor onze huwelijksreis en hebben dus voor zekerheid gekozen.

Lieve



Laura
11-7-2009
 Meld misbruik2-6-2008 11:45:01

Hey

Als ik raad mag geven: ik zou het vroeg boeken. Je trouwt maar 1 keer en dus kan je maar 1 keer van de trouwvoordelen genieten en je wilt natuurlijk dat er op je huwelijksreis niets mis loopt.

Groetjes, Laura


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums