Nu Online
Momenteel zijn er 64 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Schildersezeltjes IKEA

31-5-2008 17:47:28
Hallo iedereen,

Ik wou even melden aan de geinteresseerden dat de schildersezeltjes in IKEA weer binnen zijn. In ieder geval toch in Wilrijk. Om zeker te zijn kan je best naar de website van IKEA gaan kijken om te zien of ze in uw filiaal ook binnen zijn. Je kan ze vinden onder RAKET.

Heidi
12/07/2008

Heidi
12-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 513

Ilka
7-6-2008
 Meld misbruik31-5-2008 19:55:50

Hoi,

ben direct gaan kijken maar ik vind ze niet terug op de website :-(. Ook niet onder RAKET...
Ze hebben wel groter schilderezels, maar de kleintjes...

Groetjes

Heidi
12-7-2008
 Meld misbruik31-5-2008 21:00:38

Hey Ilka,
Probeer anders onderstaande link eens. Er is iets raars met die website. Bij mij doet die het ook soms niet. Maar ze zijn er wel hoor. Wij hebben er vandaag gaan halen. Succes.

http://www.ikea.com/be/nl/search/?query=raket&categ...

Heidi

sarah
5-9-2009
 Meld misbruik1-6-2008 20:29:13

Hey heidi,
ik vind het nog steeds niet terug ook niet met de link, moest jij nog een andere manier weten kan je ze me doorsturen aub

Bedankt
Sarah
15/08/2008
sarahvermeir@pandora.be

Tina
16-8-2008
 Meld misbruik2-6-2008 13:18:56

Volgens mij heb je ze alleen in de filialen van Nederland, en niet in België. Op de Nl site van ikea vind ik ze terug, op de Belg. niet... Ik ga eens kijken welk Nl filiaal doenbaar is om naartoe te rijden...
Tina 16/8/08

purdey
28-6-2008
 Meld misbruik2-6-2008 20:38:25

hallo,
betreffende de schildersezeltjes , ik ben gaan kijken (via een tip ook) in gent op de vrijdagsmarkt is er een winkel en die noemt super soldi, daar verkopen ze schildersezeltjes voor 1.75 euro, waarom je direct ook een krijtbordje hebt om de menu op te noteren, je kan dat krijtbordje er ook gemakkelijk afhalen als je gewoon het ezeltje wil gebruiken; Ik heb er alvast gekocht
groetjes Purdey

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...