Terug naar overzicht
Hoi,ben direct gaan kijken maar ik vind ze niet terug op de website :-(. Ook niet onder RAKET...Ze hebben wel groter schilderezels, maar de kleintjes...Groetjes
Hey Ilka,Probeer anders onderstaande link eens. Er is iets raars met die website. Bij mij doet die het ook soms niet. Maar ze zijn er wel hoor. Wij hebben er vandaag gaan halen. Succes.http://www.ikea.com/be/nl/search/?query=raket&categ... Heidi
Hey heidi, ik vind het nog steeds niet terug ook niet met de link, moest jij nog een andere manier weten kan je ze me doorsturen aubBedankt Sarah15/08/2008sarahvermeir@pandora.be
Volgens mij heb je ze alleen in de filialen van Nederland, en niet in België. Op de Nl site van ikea vind ik ze terug, op de Belg. niet... Ik ga eens kijken welk Nl filiaal doenbaar is om naartoe te rijden...Tina 16/8/08
hallo,betreffende de schildersezeltjes , ik ben gaan kijken (via een tip ook) in gent op de vrijdagsmarkt is er een winkel en die noemt super soldi, daar verkopen ze schildersezeltjes voor 1.75 euro, waarom je direct ook een krijtbordje hebt om de menu op te noteren, je kan dat krijtbordje er ook gemakkelijk afhalen als je gewoon het ezeltje wil gebruiken; Ik heb er alvast gekochtgroetjes Purdey